וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד, כרם שלום, קליפורניה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

16.1.2018 / 14:00

הסטטוס קוו אחרי חוק המרכולים, מעבר כרם שלום נפתח אחרי פיצוץ המנהרה, שר החקלאות ידון עם ראשי מועצות בצפון במשבר הכלבת, נסיעת המבחן של הרכבת בין ת"א לירושלים והביטקוין שוב יורד.

צילום: שי מכלוף, ניב אהרונסון, שלומי גבאי, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

סערת השבת: חבר הכנסת משה גפני הוקלט בכנס סגור לחרדים בו פירט כיצד יקדם את החוק המרכולים.
יקי אדמקר, הכתב לענייני חרדים, על גפני הזועם.

בעיר אשדוד המחלוקת על השבת מורגשת ביתר שאת, שם כבר חולקו דוחות או אזהרות נגד חנויות שפועלות בשבת. גיא סער, ממובילי המחאה החילונית בעיר הסביר מדוע התפתחה בעיר מחאה אזרחית.

שלושה ימים לאחר השמדת מנהרת הטרור בגבול מצרים, נפתח הבוקר מעבר כרם שלום למעבר סחורות לרצועה, הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים וגם על המשך המצוד אחרי רוצחיו של רזיאל שבח ז"ל ליד חוות גלעד.

מתחילת השנה כבר נרשמו ארבעה עשר מקרי כלבת, כמעט אחד ליום. הבוקר בוואלה! NEWS התקיים משדר מיוחד בנושא הכתב בצפון אלי אשכנזי מדווח מבית השיטה על פגישה שיקיים היום שר החקלאות עם ראשי מועצות בעמק המעיינות.

הקו המהיר לירושלים: 30 דקות מתל אביב לבירה אמור להתחיל לפעול בעוד קצת יותר חודשיים, היום התקיימה נסיעת מבחן. אור רביד, הכתב לענייני תחבורה הצטרף לנסיעה.

בקליפורניה התגלה בית זוועה: זוג הורים נעצרבחשד להתעללות והזנחה של שלושה עשר ילדיהם. המשטרה שהגיעה אל הבית מצאה כמה מהילדים אזוקים למיטות.


הביטקוין שוב קורס ופוטאש הודיעה על כוונתה למכור את אחזקותיה בכיל וגורמת לטלטלה במניה. גיא בן סימון כתב ביזפורטל עם הפרטים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully