וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני משיב אש: "הפכנו לרוסיה; שהעיתונאים יחפשו את החברים שלהם"

16.1.2018 / 11:13

יו"ר ועדת הכספים הגיב למתקפה בעקבות פרסום דבריו בכנס סגור, שבו נשמע מפרט כיצד יאכף חוק המרכולים בידי פקחים שאינם יהודים. "דיברתי לציבור שלי. לא ידעתי שהחילונים הם פרימיטיביים", תקף גפני

עריכה: שניר דבוש

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), תקף הבוקר (שלישי) את הביקורת על פרסום דבריו בכנס סגור, שבו פירט כיצד יקדם את אכפת חוק המרכולים, בעזרת מאות פקחים שאינם יהודים אשר מטפלים בבעיית האזרחים הזרים, ויעברו הסבה שתכשיר אותם גם לאכיפת החוק בשבתות. "הופכים את המדינה לרוסיה. לציבור שלי אני לא יכול לדבר? ועוד החרדים מוציאים את זה", אמר גפני, בהתייחסו לאתר "כיכר השבת" שפרסם את דבריו.

"כל העיתונאים מהמזרח התיכון התקשרו אליי, אמרתי להם שיחפשו את החברים שלהם. זה לא מעניין אותי. אני לא יכול לדבר עם הציבור שלי? לא ידעתי שהחילונים הם פרימיטיביים", אמר גפני, שהוסיף כי הדברים הוקלטו בליל שבת במהלך שיחה שקיים עם אנשי "איחוד הצלה".

ח"כ משה גפני, כנס הרצליה, יוני 2015. ראובן קסטרו
"לא ידעתי שהחילונים פרימיטיביים". גפני/ראובן קסטרו

בהקלטה נשמע גפני מפרט כיצד יאכפו המפלגות החרדיות את החוק. "הסיכום היה... היות שבמשרד הפנים יש מאות פקחים שמטפלים במסתננים, והם פקחים גויים... הנושא של האכיפה בתוך חודשיים נכנס למסלול, שהמסלול הזה הוא מסלול חיובי וחיוני", אמר גפני.

בהמשך ההקלטות נשמע גפני מתפאר בהישגי החקיקה האחרונים, על ביטול הקיצוץ במגזר החרדי, וכן על שינויים בסטטוס קוו שעתיד לצאת לפועל - לטובת הציבור החרדי. "לא להוציא את זה החוצה" הפציר גפני בנוכחים בכנס משום שהדבר עלול "לעשות נזק" למימוש המהלך. "אנחנו לא רק שומרים על הסטטוס קוו, אנחנו גם מתקדמים בנושא של שמירת שבת", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS
בית זוועות בקליפורניה: 13 ילדים נכלאו על ידי הוריהם בשלשלאות
החשד: חגג יום הולדת לחברו ורצח אותו; הגופה אותרה במכולת אשפה
לראשונה: הדרכות להתמודדות עם ילדים הסובלים מאלרגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully