וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דרס למוות ילד בן 9 בעקבות סכסוך פוליטי עם קרובי משפחתו

15.1.2018 / 22:19

שריף גריפאת מהיישוב זרזיר שבצפון הארץ הואשם שדרס והביא למותו של ילד בן 9 הנמנה עם קרובי משפחתו. בכתב האישום נטען כי ביצע את המעשים על רקע סכסוך פוליטי שהוביל לעימות בקרב בני משפחתו ביישוב. במשפחתו של הילד שנהרג הביעו אכזבה על כך שלא יוחסה לנאשם עבירת רצח

אחמד מוסא גריפאת בן ה-12 שנדרס למוות בבית זרזיר. באדיבות המשפחה
לא הצליח להימלט מפני הנאשם והנהג. אחמד גריפאת/באדיבות המשפחה

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד שריף גריפאת, בן 43 מהישוב זרזיר שבעמק יזרעאל, בגין הריגה והפקרה לאחר פגיעה. גריפאת הואשם שפגע בכוונה עם מכוניתו בילד אחמד גריפאת בן ה-9, במהלך סכסוך אלים בין בני המשפחה.

מכתב האישום עולה כי האירוע המדובר התרחש לפני כחודשיים, בזמן שבין שני פלגי המשפחה שרר מתח רב בנוגע לסוגיות פוליטיות ביישוב. על פי כתב האישום, במהלך העימות בין המשפחות, גריפאת נאשם נסע עם מכוניתו לעבר קבוצת אנשים שהתקהלה במקום כלשהו ביישוב כדי לפגוע בהם.

עוד בוואלה! NEWS:
"הרכב הוא מחסן, ההורים דואגים לאוכל": שבוע בלי לחזור הביתה
גרסת השוטר שירה לעבר חברו בשוגג: "אמרתי לו לזרוק את האקדח"
הציל אלפי יהודים בשואה: ההכרה המאוחרת ב"שינדלר היפני"

עסקים עם דגלים בישוב זרזיר. ראובן קסטרו
הרקע לאירוע: סכסוך פנים משפחתי ביישוב זרזיר/ראובן קסטרו

מרבית האנשים הספיקו לקפוץ הצידה ולהימלט מפגיעת המכונית, אולם הילד אחמד לא הספיק לברוח, נפגע והועף למרחק. כתוצאה מהפגיעה הוא נפצע קשה מאוד בראשו, בצלעותיו, בגבו ובבטנו. הוא פונה לבית החולים העמק בעפולה, אולם למרות ניסיונות לייצבו, וחרף מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בנוסף, נער וגבר נוסף נפצעו בתקרית.

מיד לאחר התקרית, בכתב האישום נטען כי גריפאת נמלט בנסיעה מהירה מהמקום, ורק מאוחר יותר החליט להסגיר את עצמו לידי המשטרה. עורך הדין משה גלעד, המייצג את משפחתו של הילד, טען כי המשפחה מאוכזבת מהעובדה שלא יוחסה לנאשם עבירת רצח. "מדובר באדם שלאחר ויכוח מילולי לקח את רכבו לאחר מחשבה", אמר. "רואים בבירור שהוא מסתער ממרחק לעבר קבוצת אנשים והכוונה לקטול ברורה לכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully