וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששיתפו סרטוני סקס של נערות: אלף צעירים בדנמרק מואשמים בפדופיליה

במקרה הגדול מסוגו, הועמדו לדין מאות צעירים - רובם גברים - ששיתפו סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני של נערות בנות 15. המידע הועבר על ידי פייסבוק, שמנסה להילחם בתופעה

שוטרים בבירת דנמרק, קופנהגן, ספטמבר 2017. AP
קיבלו מידע מהרשויות בארה"ב. שוטרים בדנמרק/AP

משטרת דנמרק הגישה כתבי אישום נגד יותר מאלף צעירים, אחרי שהם שיתפו סרטונים מיניים של נערות בנות 15. לפי המשטרה, הפעילות הזו, שנחשפה בפניה על ידי פייסבוק, שוות ערך להפצת חומרים פדופיליים.

"זהו תיק גדול וסבוך", אמר מפקד המשטרה לאו טייגסן. "אנחנו מתייחסים לעניין ברצינות מאחר שיש לו השלכות משמעותיות על המעורבים".

התיק, הגדול מסוגו מדנמרק, נפתח אחרי קריאות לנקיטת מאמצים גדולים יותר נגד הפצת חומרים פרטיים כאמצעי נקמה. זאת אחרי שבשנה שעברה חשפו כמה צעירות כיצד חייהן נהרסו אחרי הפצת סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני, שנועדו לעיניהם של בני זוגן בלבד. הפעולה הנרחבת של הרשויות הגיעה גם כחלק מהשינוי בגישה כלפי מעשים מסוג זה, עם התחזקות תנועת #MeToo, שהחלה בארצות הברית.

עוד ידיעות מהעולם
הציל אלפי יהודים בשואה: ההכרה המאוחרת ב"שינדלר היפני"
מרימים את המסך: סעודיה חזרה להקרין סרטים אחרי 35 שנה

תיירת מצלמת סלפי פייסבוק. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
שיתוף התכנים המיניים היה דרך המסנג'ר/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

המשטרה בדנמרק מסרה כי החקירה החלה אחרי שפייסבוק יידעה את הרשויות בארצות הברית על שני סרטונים ותמונה בעלי אופי מיני של שתי הנערות, ששותפו בתכנת המסרים של פייסבוק. לאחר מכן, הרשויות האמריקניות הודיעו על כך לרשויות באירופה. רבים מהנאשמים הפיצו את החומר כמה פעמים, אחרים עשו זאת במאות מקרים שונים.

בין הנאשמים, נערים בני 15 עד לצעירים בשנות ה-20 לחייהם, וכ-800 מהם גברים. אם יורשעו, הם עלולים להישלח למאסר ולא יתאפשר להם לעסוק בכמה מקצועות, כמו אלו הקשורים לרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully