וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן ברק הצטרף ליש עתיד

בישיבת הסיעה אמר בן ברק כי הוא מרגיש "שזו חובתו לתרום מניסיונו הביטחוני". לפיד בירך את בן ברק על ש"ירחיב את השדרה הביטחונית" במפלגה. בן ברק הוסיף כי התלבט אם להצטרף לפוליטיקה בשל הדימוי של העוסקים בה

עריכת וידאו:ניר חן

המשנה לראש המוסד לשעבר רם בר ברק יודיע היום (שני) כי הוא מצטרף למפלגת יש עתיד. "מרגיש שזו חובתי לגייס את הניסיון והידע שצברתי בשנותיי הרבות במוסד וכעת להמשיך ולתרום לשירות המדינה", אמר בן ברק בישיבת הסיעה לצדו של יו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד. "אני מודה שהתלבטתי מאוד אם בכלל להיכנס למקום שהדימוי של העוסקים בו הוא לא מהמשובחים שיש, אבל דווקא בשל כך החלטתי ללכת למקום שבו נקבעים הערכים שלנו ובו נקבעות הנורמות שלנו". לפיד בירך על הצטרפותו של בן ברק למפלגה והוסיף כי הוא "דמות ידועה ומוערכת שתרחיב את השדרה הביטחונית שלנו".

בן ברק, בן 60, שירת 33 שנה במוסד ושבע שנים בסיירת מטכ"ל והיה מנכ"ל המשרד לענייני מודיעין והמשרד לנושאים אסטרטגיים. בן ברק הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי ובעל תואר שני במדע המדינה וביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה. הוא נשוי לאיילת, רופאה בכירה במחלקה ההמטו-אונקולוגית לילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה, אב לשלושה ילדים וסב לנכדה. כיום הוא מכהן כנשיא חברת "פורטיפיי סולושנס".

רם בן ברק במהלך סיעת יש עתיד כנסת, ירושלים 15 בינואר 2018. צילום מסך, ערוץ הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
בן ברק, היום/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך, ערוץ הכנסת

בתשובה לשאלה אם כניסתו של בן ברק נועדה להסיט את האש מהביקורת על ח"כ יעקב פרי והקריאות להיפרד ממנו אמר לפיד כי "פרי היה בסוד העניין כל הזמן". לפיד התחמק מלהשיב על שאלה נוספת בנושא התחקיר ששודר בשבוע שעבר בתכנית "עובדה" בעניין חלקו של פרי בהדלפת מידע לכאורה לאריה דרעי במהלך משפטו לפני כ-20 שנה ואמר כי "ידענו מראש שמהרגע שנתחזק בסקרים יחפשו אותנו, ואם מה שמצאו זה בדיקת פוליגרף מלפני 30 שנה, אז כנראה שאנחנו ישרים, נקיים והגונים".

(עדכון ראשון: 13:36)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן ברק בשבתרבות בחדרה, 13 בינואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
בן ברק באירוע "שבתרבות" בחדרה, בסוף השבוע האחרון/שלומי גבאי, שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully