וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נורה בשוגג בידי חברו במרדף במחלף הסירה; מצבו קשה אך יציב

רכב ובו חשודים המוכרים למשטרה שפרץ מחסום באזור לוד נמלט לנתיבי איילון כשניידות משטרה משתי תחנות רודפות אחריו. הרכב פרץ מחסום נוסף באזור תל אביב ונעצר לבסוף בכביש החוף ליד הרצליה. במהלך המעצר ירה בטעות אחד השוטרים בחברו. רעייתו: "זה הזמן להתפלל"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

שוטר תושב רחובות נפצע הלילה (שני) באורח קשה מירי בשוגג במהלך מרדף אחרי רכב חשוד באזור מחלף הסירה. במהלך ההשתלטות על החשודים נורה השוטר בידי חברו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב שבתל אביב בידי צוותי רפואה.

במהלך הלילה נותח השוטר וחל שיפור במצבו, שמוגדר עתה יציב, והוא יצא מכלל סכנה. הבוקר אמרה רעייתו, כשהיא מוקפת בבני משפחתו מחוץ לטיפול הנמרץ הכירורגי בבית החולים: "זה הזמן להתפלל ולקוות לטוב".

ד"ר אייל חשביה, כירורג בכיר במערך הטראומה של בית החולים איכילוב, אמר כי "הפצוע הגיע למעשה באמצע הלילה כשהוא בהכרה מלאה לאחר שנורה בחזה ובבטן. עקב חומרת הפציעה, הוא מונשם. הוא הובל לניתוח בסיום הניצוח מצבו התייצב ושהוא מונשם ומורדם".עוד הוסיף כי "היום בבוקר העירו אותו, הוציאו את ההנשמה, הוא יציב ונינוח. הוא קם והוא מתקשר עם הסביבה. רופאי המחלקה עוקבים אחרי מצבו".

עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן תקף את נשיא ארה"ב בנאום חריג: "טראמפ – ייחרב ביתך"
הצרות של ביטן: עדויות היזם ואיש העסקים שעלולות לסבך את הח"כ
בגלל תקלה: טיסת אל על מניו יורק נחתה בבסיס צבאי בקנדה

(עדכון ראשון: 3:27)

שוטר נפצע באורח קשה 
בשוגג במהלך מרדף משטרתי
באזור לוד. גולשי החמ"ל, מערכת וואלה! NEWS
המרדף החל בלוד. מחלף הסירה, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, גולשי החמ"ל

מחקירה ראשונית של מהאירוע עולה כי סמוך לשעה 2:30 בבוקר פרץ רכב מסוג "הונדה" מחסום של המשטרה באזור התעשייה של לוד בסמוך למטה יחידת להב 433. ברכב, שנסע במהירות גבוהה, ישבו שני בני אדם שזוהו כדמויות המוכרות למשטרה, אולם הרכב היה בבעלות אדם אחר. שוטר וקצין של תחנת לוד פתחו במרדף אחר הרכב תוך שהם כורזים לו לעצור.

השניים פתחו במרדף אחרי הרכב הנמלט, שבמהלכו הצטרפו אליהם שוטרים של משטרת מחוז תל אביב, אחרי שהרכב התקדם לכיוון נתיבי איילון. השוטרים הציבו מחסום במחלף קק"ל במטרה לעצור את הרכב, אולם לדבריהם, נהג הרכב פרץ את המחסום והם נאלצו לבצע ירי באוויר כדי לעצור אותו.

השוטרים הוסיפו כי הרכב נסע במהירות גבוהה וכי הנהג לא נשמע לקריאות השוטרים שיעצור. רק במחלף הסירה, באזור הרצליה, הם הצליחו לעצור אותו במחסום שהוצב במקום, אך תוך כדי המאבק עם יושבי הרכב שניסה להימלט, נורתה ירייה מתוך הניידת של שוטרי מחוז תל אביב ופגעה באחד השוטרים מתחנת לוד. מהמשטרה נמסר כי חוקרי מח"ש הוזעקו למקום כדי לבדוק את נסיבות הירי. שני החשודים שהיו ברכב נעצרו ובמשטרה בודקים את נסיבות המקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

באותו הערב: צעיר נהג במהירות של 193 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש

בתוך כך, צעיר בן 22, תושב טובא זנגרייה, נעצר אתמול כשהוא נוהג במהירות של 193 קילומטרים לשעה בתום מרדף שהתנהל בעקבותיו בכביש 90 שבצפון, שבו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. הנהג נתפס כשנכנס לכביש ללא מוצא וניסה להימלט. רישיונו נפסל למשך 30 ימים והוא ועכב לחקירה בגין נהיגה במהירות מופרזת ואי ציות להוראת שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully