וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות לקוחות, חצי מיליון שקל: החיילת המשוחררת נאשמת בסחר בסמים

14.1.2018 / 15:30

פרקליטות מחוז הצפון הגישה לבית המשפט המחוזי את כתב האישום נגד ליזט ריאבצב מאור עקיבא, שנעצרה בסוף השבוע בתום מרדף. לפי לכתב האישום, ריבצב מכרה קנאביס לכ-350 לקוחות, בהם קטינים

ליזט ריאבצב, נעצרה בחשד לסחר בסמים בעפולנ. -, צילום מסך
57 אישומים. ריאבצב/צילום מסך, -

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד ליזט ריאבצב, תושבת אור עקיבא בת 21, בגין עבירות רבות של סחר בסמים ואחזקת סמים מסוכנים. ריאבצב נעצרה בסוף השבוע לאחר מרדף משטרתי שבמהלכו, לפי השוטרים, נהגה בפראות עד שנעצרה.

כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד הדס ירושלמי, מייחס לליזט 57 אישומים. בתקופה של שישה חודשים שתחילתה ביולי 2017, מכרה לכ-350 לקוחות, בהם קטינים, קנאביס בהיקף מכירות של כ-550 אלף שקל דרך אפליקציית "טלגראס".

במסגרת הליך רכישת הקנאביס דרך האפליקציה, הלקוחות היו מתבקשים לשלוח צילום של תעודת הזהות שלהם, לצד תמונה מחשבון הפייסבוק או תמונת סלפי, כדי שתוכל לאמת את זהות הקונה. לאחר שלב הזיהוי, ליזט הייתה מתאמת עם הקונים מקום מפגש ומועד לצורך ביצוע העסקה ולאחר מכן, הייתה נוסעת במסלול חלוקה בו עברה במספר מקומות, שם, בהתאם לתיאום מראש שנעשה עם הלקוחות, הייתה מתבצעת העסקה בפועל.

הקנאביס שנתפס על ידי השוטרים בעפולה. -, מערכת וואלה! NEWS
הקנאביס שהשליכה ריאבצב במהלך מנוסתה/מערכת וואלה! NEWS, -

המשטרה איתרה 68 קונים, 11 מהם קטינים. על פי החשד, ריאבצב הייתה מבצעת את "פעילותה העסקית" באמצעות הטלגראס. במשטרה טענו כי לאחר שלב הזיהוי הייתה ריאבצב מתאמת עם הלקוחות בהתאם לסדר יום שקבעה להגיע לאזור. בהמשך, הקשר היה מתבצע באופן ישיר באמצעות הודעות טקסט לטלפון המבצעי שלה, מדגם ישן, המקשה על החוקרים לפרוץ אליו מרחוק.

הבלשים שניגשו לכיוון המכונית ביום שישי, במטרה לעצור את ריאבצב, עוררו את חשדה. היא פתחה בנסיעה מהירה ומסוכנת בתוך העיר עפולה תוך כדי סיכון עוברים ושבים, והשליכה מהרכב קנאביס במנות ארוזות מוכנות למכירה, וכן טלפון "מבצעי" שעל פי החשד שימש אותה לעסקי הסחר בסמים. השוטרים עצרו אותה לבסוף, לדבריה, באלימות רבה. למחרת, לבית משפט השלום בטבריה, היא הובאה חבולה. התיק הועבר לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully