וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ מנהרה, גיוס ישראלי של ebay: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

14.1.2018 / 14:00

צה"ל פוצץ מנהרת חמאס נוספת,ראש הממשלה החל ביקור רשמי בהודו, חשד לרצח בטירת כרמל, האם הפגנות רוטשילד יאבדו מכוחן? איך תתמודד איביי עם התחרות מול אמזון בישראל ואיך היה הראיון של אובמה בנטפליקס?

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, מאצ'י הוף, לע"מ, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

צה"ל מאשר היום שהשמיד מנהרת טרור שעברה מתחת לצינור גז בכרם שלום.מנהרה שלישית תוך חודשיים. אמיר בוחבוט הפרשן לענייני צבא עם הדיווח.

נסיון חיסול בלבנון. פיצוץ במכוניתו של אבו חמזה חמדאן, אחיו של אחד ממנהיגי החמאס בעיר צידון. ברשת אל-מיאדין, המזוהה עם חיזבאללה, נטען שמטוסי חיל האוויר חגו באזור בזמן הפיצוץ. אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים עם הפרטים.

ראש הממשלה נתניהו מתחיל את הביקור בהודו, לא לפני עוד מתקפה על על כך שרומסים את בנו. הכתבת הפוליטית טל שלו עם הפרטים.

האם הפגנות המחאה נגד השחיתות יאבדו מכוחן אחרי ששר האוצר משה כחלון הודיע כי לא יפרק את הממשלה? אלדד יניב ממארגני המחאה נגד השחיתות יתראיין באולפן.

רצח בטירת כרמל, הבוקר נמצאה גופתו של דוד נחום בן שישים, על פי החשד הוא נדקר למוות על ידי בת זוגו. הכתב בחיפה יואב איתיאל עם הדיווח.

הבוקר בשעה תשע נהגים בפקקים צפרו לאות מחאה על הפקקים. האם ומתי יחול שינוי?

בהלה גדולה בהוואי אמש. כמו שקורה פה לפעמים אזעקת שווא על טילים - אבל הפעם טילים בליסטיים. מישהו לחץ בטעות על הכפתור הלא נכון ותושבי הוואי רצו למקלטים.
בוריס גלדשטיין, ישראלי שמתגורר במאווי, על רגעי החרדה.

ebay מרחיבה את הפעילות בישראל. מנכ"ל החברה יובל מטלון הסביר איך היא מתמודדת עם אמזון בישראל.

שניים חזרו למסך: המנחה דיויד לטרמן והנשיא לשעבר ברק אובמה. שלום אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הראיון, על פרשת ההטרדות המיניות שמגיעה לוודי אלן ועל הסערה שיצרו צילומי ההשלמה של "כל הכסף שבעולם" ומארק וולברג שמתמודד עמה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully