וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרי השירותים, המקלחת והשינה: נאשמים שתיעדו ילדים בעירום

14.1.2018 / 11:19

שני תושבי אילת מואשמים שהקימו אתר לצפייה ישירה בשידור ממצלמות שהותקנו בבית פרטי ופרסמו תכנים מיניים של ילדים בני 14 ו-11. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים

עשרות האקרים מ-18 מדינות נעצרו במבצע משותף של ה-FBI ולהב 443. חטיבת דובר המשטרה
יחידת להב 443 בפעולה/חטיבת דובר המשטרה

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד שני תושבי אילת בגין פרסום חומרי פדופיליה, הטרדה מינית של קטינים, פגיעה בפרטיות והתנכלות. השניים, בנימין ברשישת ועופר סלע, נעצרו בחודש שעבר ומואשמים שהפעילו את אתר האינטרנט watchme247 שניתן היה לצפות דרכו בשידור חי ממצלמות שהותקנו בחדרי שירותים, מקלחת ושינה בבתים פרטיים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, האתר הציע צפייה ישירה בשידור ממצלמות שהותקנו בבתים של משפחות ישראליות, ושווק כ"מיזם ריאליטי פורץ דרך". הנאשמים יצרו קשר עם משפחה מאילת שסבלה ממצוקה כלכלית, והתקינו מצלמות במקומות "רגישים" בבית – כולל בחדרי השינה של שלושת הילדים, בני 14 ו-11. הם הפצירו בבני המשפחה להסתובב עירומים בבית, כדי להגדיל את האטרקטיביות של השידור, ואיימו להפסיק את ההתקשרות עמם אם יסרבו.

פורנו בסמארטפון. ShutterStock
מצלמות בבית המשפחה/ShutterStock

המצלמות תיעדו ושידרו "תכנים מיניים שונים של בני המשפחה, ובפרט של הילדים הקטינים, בכלל זה אקטים מיניים שונים בהשתתפות הקטינים, עירום חלקי ומלא שלהם, תיעודם בעת עשיית צרכים בשירותים ועוד". ברשישת וסלע מואשמים שהקליטו ושמרו חלקים "מעניינים" מהשידור, ערכו אותם ויצרו ספריית VOD בתשלום.

השניים הציעו לקדם את הילדה בת ה-11 ככוכבת רשת או דוגמנית, וברשישת מונה לסוכן שלה. הוא קבע עמה ימי צילומים, ובמהלכם היא הוסרטה בבגדים תחתונים ובגד ים בלבד, תוך התמקדות באיבר מינה, בישבנה ובחזה, והועמדה בתנוחות מיניות.

עו"ד איתי גוהר ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה כתב כי "נסיבות ביצוע העבירות בידי המשיבים מצביעות על תחכום. פעילותם העבריינית של המשיבים נמשכה לאורך זמן רב, בהיקף נרחב, כחלק מעיסוקם ומתוך מניע כלכלי מובהק, תוך פגיעה מתמשכת בבני המשפחה, בעיקר בני המשפחה הקטינים. המשיבים החפיצו לאורך תקופת זמן ממושכת את בני המשפחה הקטינים, וראו בהם אמצעי נוח להגדלת רווחיהם הכלכליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully