וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך נשי בפריימריז הליכודיאדה: גמליאל ראשונה, רגב רק במקום השני

13.1.2018 / 21:17

השרה לשוויון חברתי הגיעה למקום הראשון בהצבעת הדמה שנערכה באירוע של חברי הליכוד באילת, והחליפה מקומות עם שרת התרבות והספורט שסיימה ראשונה בשנה שעברה. השר גלנט זכה בהצבעה על משבצת המשוריינים, יאיר נתניהו לא זכה במשבצת הצעירים

עריכת וידאו: ניר חן.

מהפך בקרב החם של הנשים הבכירות בליכוד: השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל הגיעה במקום הראשון בפריימריז דמה שנערכו במסגרת אירוע הליכודיאדה באילת, עם 63.78% מקולות המצביעים, ואילו רגב הגיעה רק למקום השני, עם 61.27%. בשנה שעברה רגב הגיעה במקום הראשון, וגמליאל למקום השני.

בפריימריז הממוחשבים שנערכו על ידי חברת YayaSoft הצביעו כ-1,500 חברי ליכוד שהשתתפו בליכודיאדה בסוף השבוע. בהמשך העשיריה הראשונה דורגו השר אופיר אקוניס, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר יריב לוין, ח"כ יואב קיש, השר גלעד ארדן, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, ח"כ אמיר אוחנה וח"כ מיקי זוהר.

חברת הכנסת גילה גמליאל, השרה לשיוויון חברתי. ראובן קסטרו
השרה גילה גמליאל/ראובן קסטרו

בהתמודדות שנערכה על המלצה למשוריין לרשימת הליכוד לכנסת הבאה זכה שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, שכיום מכהן מטעם מפלגת כולנו אך מתכנן את דרכו העתידית בליכוד. אחריו הגיעו שרת המשפטים איילת שקד מהבית היהודי ומגיש הטלוויזיה אברי גלעד. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהוצב כמתמודד במשבצת הצעירים, לא זכה, וקיבל רק 5.97% מהקולות.

גמליאל זכתה במקום הראשון גם בפריימריז של הליכודיאדה הראשונה, אך בשנה שעברה רגב זכתה בבכורה, על רקע יריבות נודעת בין השתיים. השנה הגיעה רגב לאירוע רק לשעות ספורות, ונסעה חזרה עוד לפני צאת השבת, ואילו גמליאל נשארה עם הפעילים במהלך כל סוף השבוע. גמליאל אמרה אחרי הזכיה שהיא "מודה למשפחת הליכוד על הבעת אמון גורפת בפועלי החברתי במשרד לשוויון חברתי. בסופ"ש האחרון, קיבלנו הוכחה שהשטח הליכודי ערכי, נחוש ומגויס להצלחת התנועה בהובלת המדינה, רק הליכוד יכול".

מירי רגב. AP
השרה רגב/AP

עם זאת, במקביל, רגב דורגה במקום הראשון בסקר שנערך בקרב מצביעי ליכוד שפורסם הערב בתוכנית "פגוש את העיתונות". העשיריה הראשונה של הליכוד בבחירות הבאות לפי הסקר הזה מורכבת מרגב, השר לשעבר גדעון סער, השר גלעד ארדן, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, שר התחבורה ישראל כץ, ח"כ אבי דיכטר, שר האנרגיה יובל שטייניץ, אדלשטיין, וח"כ אורן חזן. בסקר זה, גמליאל סוגרת את העשיריה הראשונה.

רגב לא הגיבה על תוצאות הליכודיאדה אך הוציאה תגובה על תוצאות הסקר של חדשות 2 בו אמרה שהיא "מודה באופן אישי לכל התומכים על האמון והתמיכה.הבחירה בי היא בחירה בדרך ובערכים של הליכוד אותם אני מיישמת כשרה בממשלה. אמשיך לפעול בכל כוחי למען מדינת ישראל והחברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully