וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההבנות על תנאי המורים: בוטלה שביתת התלמידים בתיכונים

14.1.2018 / 0:13

יו"ר ארגון המורים רן ארז הודיע כי קיבל התחייבות מיו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס על חתימת הסכם השכר החדש. בתגובה, נסוגה מועצת התלמידים מהכוונה להשבית את הלימודים בבתי הספר העל יסודיים החל מ-12:00

צילום: ערוץ הכנסת, עריכת וידאו: ניר חן

מועצת התלמידים הארצית ביטלה את השביתה החלקית בבתי הספר העל יסודיים שתוכננה להיום (ראשון), לאחר שיו"ר ארגון המורים רן ארז הודיע על הפסקת העיצומים במערכת החינוך. ארז הודיע הערב כי קיבל התחייבות מיו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, לחתימה על הסכם השכר החדש של המורים.

שלשום הודיעו התלמידים על השבתת הלימודים החל מהשעה 12:00, במחאה על עיצומי ארגון המורים ובעקבות "הפגיעה המתמשכת בתלמידים". לדבריהם, מועצת הנוער תקיים הפגנות בשטח בתי הספר אם לא יימצא הסדר בסכסוך המתמשך בין ארגון המורים למשרד החינוך.

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
שביתה בבתי הספר התיכוניים/שרון בוקוב

ארז מסר אתמול: "הנחישות הובילה לתוצאות, קיבלנו הערב מכתב בו מרכז השלטון המקומי מתחייב לכבד את ההסכמות אליהן הגענו עם משרדי החינוך והאוצר. התשלומים יועברו למורים, רטרואקטיבית מחדוש ספטמבר".

ממרכז השלטון המקומי נמסר: "מרכז השלטון המקומי קיבל את בקשתו של יו"ר ארגון המורים רן ארז להיות מכותב להודעה למשרד החינוך על כוונת המרכז לחתום על הסכם השכר של המורים לאלתר והוציא את ההודעה בשנית על מנת להביא להפסקת הפגיעה בתלמידי ישראל".

(עדכון ראשון: 19:13)

רן ארז, מסיבת עיתונאים בנוגע להכרזת מועד שביתה במגזר הציבורי. 16 בדצמבר 2015. מגד גוזני
"אם יהיה צורך לחדש את המאבק - נעשה זאת". ארז/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully