וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע סערת ההקלטות: יאיר נתניהו לא יצטרף לנסיעת אביו להודו

13.1.2018 / 17:46

בנו של ראש הממשלה, שהוזמן להצטרף לביקור רשמי בהודו, החליט להישאר בארץ ברקע פרסום הקלטת שבה נשמע בליל שכרות לאחר בילוי במועדון חשפנות עם חבריו. השבוע אושרה בקשתו שלא להתייצב לדיון בתביעת לשון הרע שהגיש בעקבות "נסיעה חשובה שלא ניתן לדחותה"

מערכת וואלה!

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לא יצטרף לנסיעתו של אביו לביקור עבודה בהודו הלילה (מוצאי שבת). נתניהו הבן הוזמן על ידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי להצטרף לביקור, אך בסופו של דבר החליט שלא להצטרף על רקע פרסום ההקלטה מבילוי עם חבריו במועדון חשפנות.

בהקלטות, שפורסמו בחדשות 2, נשמעות שיחותיו של נתניהו הבן עם ניר מימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון, ועם רומן אברמוב המשמש כנציגו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר בישראל. השלושה שוחחו כשהם תחת השפעת אלכוהול על חוויותיהם מבילוי משותף במועדון חשפנות, אליו התלווה מאבטחו של יאיר נתניהו ורכב שרד.

ביום רביעי אושרה בקשת נתניהו הבן שלא להתייצב לדיון בתביעת לשון הרע שהגיש נגד פעיל מפלגת העבודה אייבי בנימין. מדובר בדיון קדם משפט שנקבע ליום שני הקרוב, והנימוק לבקשה היה "נסיעה חשובה אשר לא ניתן לדחותה".

בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
לא ייסע להודו. יאיר נתניהו עם אביו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

מלבד אופיו מעורר המחלוקת של ליל הבילויים הסוער, ההקלטות חשפו ממד מטריד נוסף בנוגע לקשרים שעולים לכאורה בין משפחת נתניהו למשפחתו של טייקון הגז מימון, ערב החתימה על מתווה הגז.

בהקלטות נשמעים השלושה מגחכים בנושא, על רקע העברת הכספים ביניהם במועדון החשפנות. נתניהו הבן נשמע אומר, בין השאר, לבנו של מימון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר, נלחם בכנסת, ואתה מתווכח איתי על 400 שקלים".

ראש הממשלה אמר ביום חמישי כי בהקלטה "נחצו קווים אדומים מבחינה אבטחתית ותקשורתית". במהלך ישיבת ממשלה, הוסיף נתניהו כי "הנושא נמצא בבדיקת גורמים משפטיים במשרד ראש הממשלה".

עוד קודם לכן, אמר נתניהו האב כי "חינכנו את ילדינו להעצמת נשים בכל התחומים". לדבריו, "בני יאיר אמר אתמול, מה שהוא כינה בצדק - 'דברי הבל' על נשים. הוא התנצל על כך, אלה לא הערכים שעליהם התחנך בבית. רעייתי ואני חינכנו את הילדים שלנו לכבד כל אדם באשר הוא, ולכבד כל אישה באשר היא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully