וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פרי על יאיר נתניהו: "לא מעניין את הציבור לאן מתלווים מאבטחים"

באירוע "שבתרבות" בנס ציונה התייחס ראש השב"כ לשעבר להקלטות בנו של ראש הממשלה, וטען כי הוא "לא אוהב שמאבטח נלקח למועדון חשפנות, אך זה לא הדיון". גם שר השיכון גלנט התייחס לנושא, ואמר כי הוא "מודאג מכך שנהגים מקליטים"

צילום: שלומי גבאי

ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) התייחס היום (שבת) במהלך אירוע "שבתרבות" בנס ציונה לפרסום הקלטותיו של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, במהלך ערב שבו בילה במועדוני חשפנות. לטענת פרי, משהתקבלה החלטה רשמית על אבטחת אישיות כלשהי, זה לא מעניינו של הציבור לאן נלווית האבטחה, אלא אם מדובר בעבירה פלילית או בסיכון ביטחון המדינה.

לדברי פרי, "השב"כ בעבר היה הסמכות הבלעדית בנושא האבטחה, אך כיום הוא רק ממליץ. במקרה של נתניהו, השב"כ לא המליץ על אבטחת בנו". הוא הוסיף כי לא אהב את ההקלטות, אך כי "העיסוק סביב האבטחה שולי יותר". "אני לא אוהב את העובדה שמאובטח לוקח נהג ומאבטח בשירות מדינת ישראל למועדון חשפנות, עם זאת, הדיון לא צריך להיות סביב נושא האבטחה עצמה", אמר.

עוד בוואלה! NEWS
סבב מועדוני החשפנות של יאיר נתניהו: "אבא סידר לכם מיליארדים, ואתה מתווכח איתי?"
בעלי מרכולים באילת נגד הליכודיאדה: "אתם באים לחגוג כאן בשבת?"
העיכוב בסיכומי חקירות נתניהו - בשל השלמות בתיק 2000

יעקב פרי במהלך אירוע "שבתרבות" בבאר שבע, 06 בנובמבר 2014. דוברות עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
"תחקיר מגמתי". פרי באירוע שבתרבות בבאר שבע/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית באר שבע

בנוסף, התייחס פרי לתחקיר התכנית "עובדה" בנוגע לחקירת השר אריה דרעי. "במסגרת תפקידי כראש שב"כ, ביני ובין דרעי היו יחסי עבודה שוטפים. במסגרת החקירה נגדו בתחילת שנות ה-90, השר דרעי הלין בפניי על חקירותיו, וציין מיוזמתו כעובדה מוגמרת שהוא מואזן. הוא אמר שמתאכזרים אליו, יורדים לחייו. הוא דיבר על זה עם כולם. מעולם לא ביקש להתערב או ביקש ממני דבר בנושא, ואני כמובן לא הגבתי לדבריו מעולם". בהתייחסו לבדיקת הפוליגרף שעבר, אמר כי "פעמים רבים מדובר על תוצאה שאינה חד משמעית. מאותה סיבה הבדיקה משמשת ככלי חקירה בלבד, ולא יכולה לשמש כראייה קבילה בבית משפט". הוא הוסיף כי תיק החקירה נסגר, וכי התחקיר שביצעה התכנית "מגמתי".

גם שר השיכון יואב גלנט נכח היום באירוע "שבתרבות" בחדרה, שם התייחס להקלטות יאיר נתניהו וטען כי הוא "אינו נכנס לעניינים אישיים". הוא הוסיף כי הוא "מוטרד מהמצב שבו מי שמאבטח או נוהג, מקליט. אלה עלולים להיות במצב שאם הם מקליטים, לא יהיו מסוגלים לאבטח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שר השיכון יואב גלנט באירוע "שבתרבות" בחדרה. 13 בינואר 2018. שלומי גבאי
"אין להמלצות המשטרה משמעות". גלנט, היום/שלומי גבאי

נוסף על כך, התייחס גלנט לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "אין להמלצות משטרה שום משמעות. לא ייתכן שמשטרה ועיתונות יפילו ממשלה. כל מי שמייצר משהו בטוח שהוא טוב. אופה תמיד סבור שהבצק שהוא לש הוא טוב". לדבריו, "כל הרשויות צריכות להיות כפופות לחוק, לא לעיתון. ככל שהדברים תלויים בי זה לא חכם שהמלצות הופכות לנקודת מכוון ואות קין מבלי שניתן לאדם להתגונן בבית המשפט".

גלאון: "קוראת לחברים במפלגת העבודה - בואו למרצ"

גם זהבה גלאון (מרצ) השתתפה היום באירוע דומה בתל אביב, שם הודיעה כי היא נמצאת במגעים עם גורמים במפלגת העבודה לקראת הפריימריז הקרובים במפלגתה. "עכשיו כשפתחתי את מרצ לפריימריז אפשר להקים את המחנה השמאלני. מזמינה אותם למרצ", אמרה גלאון. "אני בחודשים האחרונים במגעים עם גורמים במפלגת העבודה שאני רוצה שיחברו אלינו. אבי גבאי אותת לרבים מהם שהם לא רצויים במפלגתם, ואני בהחלט אומרת להם, בואו למרצ - עכשיו זה אפשרי".

גלאון דיברה בנוסף גם על חוק המרכולים, שעבר השבוע בכנסת, והגדירה אותו "שחיתות חרדית על גב הציבור החילוני". "לשם הישרדותו נתניהו הכריז על מלחמה נגד החילונים והוא יפסיד בה", ציינה גלאון, והוסיפה: "דרעי וליצמן מתקוטטים על השאלה השבת של מי יותר קדושה וקואליציית נתניהו מגישה את החשבון לכולנו. כדאי למפלגות הקואליציה להפנים שהפעם כלל לא בטוח שהציבור החילוני יסכים לשלם לחרדים את מחיר ההישרדות של נתניהו".

זהבה גלאון בכנס הון-שלטון-עיתונות במרכז האקדמי למשפט ועסקים, רמת גן. פברואר 2015. ראובן קסטרו
קוראת לחברים במפלגת העבודה להצטרף למפלגתה. גלאון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully