וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך פחות מיממה: 4 תלונות על מעשי אונס בת"א; שלושה גברים נעצרו

13.1.2018 / 17:23

חשוד אחד נעצר לאחר שאישה שמכיר טענה שאנס אותה בדירתה תחת השפעת אלכוהול. שתי בנות 20 התלוננו כי נאנסו בשני מועדונים שונים ובן 19 התלונן כי נאנס לאחר שיצא ממועדון ברחוב קרליבך בעיר

פיגומים נפלו על בית קפה, רחוב יוניצמן, תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
שני החשודים אותרו לאחר זמן קצר מקבלת התלונות/ניב אהרונסון

שלושה גברים נעצרו ביממה האחרונה בחשד לאונס בתל אביב. המקרה הראשון אירע אמש (שישי), ובמהלכו צעירה כבת 20 ככל הנראה אירחה בדירתה בעיר את אחד מידידיה, שהיה בגילופין. היא התלוננה במשטרה כי הגבר אנס אותה בדירתה, ובתום סריקות לאיתורו באזור מגוריה, הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

התלונה השנייה התקבלה אף היא אמש, וצעירה נוספת כבת 20 תושבת העיר טענה כי צעיר שהכירה במועדון ברחוב אבן גבירול אנס אותה בשירותי המקום. הצעיר, בן 21 מחדרה, אותר לאחר זמן קצר ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי חקירת שני האירועים נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS
גבר בן 50 נורה למוות וגבר בן 35 נפצע קשה בוואדי ערה; הנסיבות נחקרות
תיעוד: כוח מסתערבי מג"ב עוצר שלושה מתפרעים בהפגנות באבו דיס
"היה יחיד בדורו": הלך לעולמו שופט העליון בדימוס אליהו וינוגרד

כמו כן, המשטרה עצרה היום חשוד כבן 20 תושב רמלה בחשד לביצוע אונס צעירה בתום בילוי משותף. על פי החשד הצעירה בת גילו פגשה אתמול בחשוד במהלך בילוי במועדון ברחוב בן אביגדור בל אביב. לפי החשד, השניים נכנסו לרכבו של הצעיר ושם נאנס. החשוד אותר ונעצר ובמוצאי שבת יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

כמו כן, מקרה רביעי דווח למשטרה כשגבר בן 19 מאזור השרון התלונן שנאנס ביום שישי, לאחר שיצא מבילוי במועדון ברחוב קרליבך בתל אביב. בעקבות התלונה נפתחה חקירה, אולם טרם נעצר חשוד במעשה.

(עדכון ראשון: 13:15)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully