וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מרדף מסוכן: החיילת המשוחררת שסחרה בסמים בצפון נעצרה

12.1.2018 / 14:14

ליזט ריאבצב, בת 21 מאור עקיבא, סיפקה קנאביס ללקוחותיה באמצעות אפליקציית ה"טלגראס". בלשים שעלו על עקבותיה ליד עפולה עצרו אותה לאחר שניסתה להימלט בנהיגה פראית. החשודה טענה כי השוטרים ירו לעברה במהלך המרדף

ליזט ריאבצב, נעצרה בחשד לסחר בסמים בעפולנ. -, צילום מסך
"סיגלה התנהגות של עבריין מנוסה". ריאבצב/צילום מסך, -

בלשי משטרת טבריה שעקבו בחודש שעבר אחר כלי הרכב של צעירה מאור עקיבא, החליטו לעצור אותה כשהגיעה לתחנת דלק בעפולה, אחת מהנקודות החשודות כנקודות מפגש שלה עם לקוחות להם, על פי החשד, מכרה קנאביס באחד מ"קווי החלוקה" הקבועים שלה בצפון.

הבלשים שניגשו לכיוון המכונית, במטרה לעצור את הצעירה, עוררו את חשדה. היא פתחה בנסיעה מהירה ומסוכנת בתוך העיר עפולה תוך כדי סיכון עוברים ושבים, והשליכה מהרכב קנאביס במנות ארוזות מוכנות למכירה, וכן טלפון "מבצעי" שעל פי החשד שימש אותה לעסקי הסחר בסמים. השוטרים עצרו אותה לבסוף, לדבריה, באלימות רבה. למחרת, לבית משפט השלום בטבריה, היא הובאה חבולה. התיק הועבר לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים.

עוד בוואלה! NEWS:
397.3 מיליארד שקל: הממשלה אישרה פה אחד את תקציב המדינה
איש האקדמיה שחי שנים בחו"ל: המועמד המפתיע של שקד לעליון
ראש עיריית רחובות ניסה לבטל שיעור של הרב ברלנד - וספג איומים

הקנאביס שנתפס על ידי השוטרים בעפולה. -, מערכת וואלה! NEWS
הקנאביס שזרקה הצעירה במהלך מנוסתה/מערכת וואלה! NEWS, -

חוקרי תחנת טבריה טוענים כי הצעירה, אליזבטה "ליזט" ריאבצב, בת 21 שהתגוררה בחדרה, מכרה קנאביס לכל דורש, בגירים וקטינים כאחד. התעריף הקבוע: 100 שקלים לגרם. המשטרה איתרה 68 קונים, 11 מהם קטינים. על פי החשד, ריאבצב הייתה מבצעת את "פעילותה העסקית" באמצעות אפלקציית ה"טלגראס". במשטרה אומרים כי הקשר עם הלקוח היה נוצר באמצעות האפלקצייה וכי הלקוחות שהיו מעוניינים לקנות דרכה קנאביס היו מתבקשים לשלוח לה צילום של תעודת הזהות שלהם לצד תמונה מחשבון האינסטגרם או הפייסבוק במטרה לאמת את זהותם.

במשטרה טענו כי לאחר שלב הזיהוי הייתה ריאבצב מתאמת עם הלקוחות בהתאם לסדר יום שקבעה להגיע לאזור. בהמשך, הקשר היה מתבצע באופן ישיר באמצעות הודעות טקסט לטלפון המבצעי שלה, מדגם ישן, המקשה על החוקרים לפרוץ אליו מרחוק.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קציני משטרה שחקרו אותה התרשמו כי למרות שאין לה רישום פלילי, מדובר במי שאימצה לעצמה התנהלות עבריינית. המרדף אחריה היה מהיר ומסוכן כמרדף אחר עבריין מנוסה. היא טענה כי אף ירו לעברה במהלכו. לטענת החוקרים, היא סירבה לשתף פעולה בפתיחת הטלפון הנייד שלה בטענה שמדובר בחטטנות ובניסיון לחלץ ממנו תמונות חושפניות שלה.
במחוז הצפוני יודעים לספר כי במהלך התקופה בה התבססה באזור, יצרה לה לעצמה ריאבצב מעגל גדול של לקוחות ולפעמים אף הייתה מתקשרת מיוזמתה ללקוח שמזמן לא יצר עמה קשר ודורשת בשלומו.

במסגרת הבקשה להאריך את מעצרה, הוגשה הצהרת תובע פרקליטות מחוז צפון, לפיה מתגבש כתב אישום ובמקביל לו תוגש גם בקשה למעצרה עד תום ההליכים בגין עבירות של סחר בסם מסוכן במאות מקרים, הדחת קטין לסם, החזקת סם שלא לצריכה עצמית, השמדת ראיה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה, הכשלת שוטר והסתייעות ברכב לביצוע פשע. מעצרה הוארך לצורך זה עד יום ראשון הקרוב. עו"ד שי לוי ועו"ד צחי מצרי ממשרדו מסרו לוואלה!NEWS בתגובה: "נקבל בקרוב את חומרי החקירה מפרקליטות מחוז צפון, נלמד אותם ובהתאם נגיב בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully