וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רחובות ניסה לבטל שיעור של הרב ברלנד - וספג איומים

11.1.2018 / 21:17

מנהיג קהילת "שובו בנים" שהורשע במעשים מגונים ביקש לקיים שיעור בבית כנסת בעיר ונתקל בהתנגדותו של רחמים מלול. חסידיו של בלרנד שלחו הודעות איום וקראו לו להסיר את התנגדותו. "רק טובת הציבור תכוון אותי", אמר מלול. לבסוף התקיים האירוע במקום פרטי בעיר

צילום: א.ג.

ראש עיריית רחובות רחמים מלול הביא לביטול שיעור של הרב אליעזר ברלנד ברחובות שאמור היה להיערך היום (חמישי) בבית כנסת בעיר. ברלנד, ראש קהילת "שובו בנים", הורשע בנובמבר 2016 במסגרת עסקת טיעון בשתי עבירות של מעשה מגונה בנשים בנות הקהילה ובעבירה של תקיפה. הוא נידון ל-18 חודשי מאסר, ונכלא למשך שנה בפועל.

מלול פנה לבעל בית הכנסת וביקש ממנו לבטל את ההזמנה לרב ברלנד. בעל בית הכנסת נענה לבקשתו וביטל את ההזמנה בעקבות שיחתו עם ראש העירייה. "אין זה מתאים כי מי שהורשע בעבירות כאלו יעביר שיעור תורה בבית הכנסת, ואני מודה לבעל בית הכנסת שניאות לבטל את ההזמנה" אמר מלול. עם זאת, התקיים האירוע באולם באזור תעשייה בעיר, כשבחוץ הפגינו כמה מוחים.

עוד בנושא:
"מקלט לעבריין מין": תושבי בת ים יפגינו באירוע בהשתתפות הרב ברלנד
תיעוד: חסידי הרב ברלנד רודפים אחר רכבו במהירות מופרזת

הרב אליעזר ברלנד בקבר יוסף בשכם. יקי אדמקר
ברלנד וחסידיו/יקי אדמקר

בחודש שעבר הפגינו מאות מתושבי בת ים מול בית הכנסת "מרום ישראל" בעיר, במחאה על השתתפותו של עבריין המין המורשע באירוע לחג החנוכה.

בשיחה הערב עם מקורביו של ראש העיר, נמסר כי לאחר החלטתו לפעול לביטולו של השיעור עם הרב ברלנד, הוא קיבל כמה הודעות סמס מצד גורמים שהתנגדו לביטול השיעור. באחת ההודעות החמורות נכתב: "אנחנו מבקשים ממך לעזוב את העניין ולהתמקד בעיקר. ותדע לך שכל מי שהתנגש ברב שלי יצא בנזק גדול משמיים".

בהודעת אחרות כתב תושב העיר כי "לא יפה ככה לפגוע ברב ברלנד, הוא בא לחזק את התושבים. אני לא מבין מה זה מפריע לך, אבקשכם להסיר את ההתנגדות שכן כבוד הרב מואשם על לא עוול בכפו". ראש העיר מלול אמר למקורביו כי הוא לא נרתע מאיומים והטרדות וכי ימשיך לפעול על פי אמונתו למניעת מחלוקות בעיר "רק טובת הציבור וצרכיו יכוונו את פעולותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הזמנה לשיעור של הרב ברלנד ברחובות. -, מערכת וואלה! NEWS
ההזמנה לשיעור התורה שבוטל ברחובות/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully