וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה דנה בתקציב המדינה וליאור סושרד מנסה לנחש מה צייר רה"מ: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

11.1.2018 / 14:00

נמשך המצוד אחר רוצחיו של רזיאל שבח ז"ל, הממשלה דנה בתקציב השנה הבאה, תמר זנדברג לראשות מרצ,מפולות בוץ בקליפורניה, הסרט "העיתון" של ספילברג עולה לאקרנים ואיך נגמר המפגש של ליאור סושרד עם ראש הממשלה?

צילום: מאצ'י הוף, רוני כנפו, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

חקירת הפיגוע סמוך לחוות גלעד בה נרצח רזיאל שבח בעיצומה. אמרי סדן הכתב בשטחים מביא התייחסות ראשונה של אלמנתו יעל. אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי עם פרטי המצוד אחר המחבלים.

הממשלה מתכנסת מהבוקר כדי לאשר את תקציב המדינה לשנה הבאה. טל שלו הכתבת הפוליטית על נקודות המחלוקת.

המירוץ לראשות מפלגת מרצ עולה היום מדרגה כשחברת הכנסת תמר זנדברג מכריזה על מועמדותה לראשות התנועה ומקבלת את ברכת הדרך מהראשת הנוכחית זהבה גלאון. זנדברג התראיינה באולפן.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, האיש מאחורי המאבק בחוק המרכולים אומר בתוכנית הראיונות וואלה Talk עם יעקב אילון שהחוק עשה נזק לליכוד . התוכנית המלאה תעלה בסוף השבוע.

שבעה עשר בני אדם נהרגו במפולות בוץ קטלניות בדרום קליפורניה. מאמצי החילוץ לאיתור נעדרים נמשכים . כתב CNN פול ורקמן דווח ממונטיסטו.

נמשכת תערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס.
מייקי לוי שליח וואלה טק, נו על המכוניות האוטונומיות ועל הישראלים שמובילים בתחום.

היום עולה לאקרנים סרטו המדובר של סטיבן ספילברג "העיתון", על מאבקו של העיתון וושינגטון פוסט בנשיא ניקסון לפרסם את האמת על מלחמת וייטנאם. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הסרט ועל הביקורת שמתח השחקן רוברט דה נירו על הנשיא דונלד טראמפ.

ליאור סושרד, שהפך מזמן לאמן החושים הלאומי ומופיע על הבמות הכי גדולות בעולם, הופיע אתמול בכנס של לשכת העיתונות הממשלתית וניסה לנחש מה צייר ראש הממשלה נתניהו על פיסת נייר. האם זה הצליח?

על מצבו העגום של ים המלח דובר רבות בשנים האחרונות. זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות, מביא עוד תיעוד מרהיב שמעיד על הים ומצבו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully