וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! גלובל עם אורן נהרי: הברית המפתיעה בין שחורים ליהודים

13.1.2018 / 0:47

על רקע שנה עתירת תחקירים וחשיפות, ועל רקע הסרט החדש "העיתון", מתעוררת השאלה: מי מנצח? הפרינט האמריקני או הטוויטר של טראמפ? וגם: הברית הכי מפתיעה ומשמעותית בין יהודים לשחורים בהיסטוריה האמריקנית

מערכת וואלה!

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזוית אחרת ובקצב מהיר. והפעם - תכנית באווירת פסים וכוכבים:

השנה האחרונה הייתה שנה רווית הצלחות וחשיפות מהדהדות של העיתונות האמריקנית המודפסת, ביניהן תחקיר הניו יורק טיימס שהביא את מסכת האינוסים והשתקת הנשים של המפיק ההוליוודי הארווי וינשטיין ותחקיר הוושינגטון פוסט כי מועמדו של הנשיא טראמפ לסנאט, רוי מור, תקף בעבר מספר קטינות. על רקע חשיפות אלה, ועל רקע הסרט החדש "העיתון" על שני העיתונים הגדולים בארה"ב בעידן הנשיא ניקסון - מתעוררת השאלה: מי מנצח? הפרינט האמריקני או הטוויטר של טראמפ?

שמואל רוזנר, חוקר במכון למדיניות העם היהודי ומומחה לארה"ב, בשיחה קצרה על התקשורת האמריקנית בימינו, על המתיחות הבלתי נגמרת בין כל נשיאי ארה"ב לתקשורת, והאם ניתן למצוא סממנים אנטישמיים, גם היום, בקרב גורמי מימשל התוקפים את התקשורת.

עוד בתכנית: 70 שנה להשלמת בניית הפנטגון, והברית המפתיעה - והנהדרת - בין שחורים ללבנים בהיסטוריה האמריקאית, כפי שמסופר עליה בספרו החדש של ד"ר ארי קטורזה, מרצה במחלקה ללימודים רב-תחומיים במכללת ספיר. צפו!

(עדכון ראשון, 11.1, 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully