וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: בת שמונה נחטפה, נאנסה ונרצחה; גופתה נמצאה בפח

10.1.2018 / 16:00

המון זועם במזרח המדינה תקף תחנת משטרה, אחרי האירוע המחריד שאירע בזמן שהוריה של הילדה היו בערב הסעודית כחלק מעליה לרגל. בכיר מקומי קרא להרגעת הרוחות ואמר כי המשטרה מחפשת אחרי חשודים

הלוויית ילדה שנאנסה ונרצחה במזרח פקיסטן, 10 בינואר 2018. AP
דורשים צדק. הלוויית הילדה, היום/AP

משטרת פקיסטן הודיעה היום (רביעי) כי המון זועם על אונס ורצח של ילדה בת שמונה תקף תחנת משטרה ומבנה ממשל במחוז פונג'אב במזרח המדינה, וכי שני בני אדם נהרגו ועוד כמה נפצעו במהלך המהומות.

האלימות בעיר קסור אירעה כמה שעות לפני הלוויית הילדה, זיינב אנסרי, שנעדרה מאז השבוע שעבר אחרי שיצאה ללמוד שיעורי דת בבית סמוך. גופתה אותרה אתמול בפח אשפה, והרשויות אמרו כי היא נחטפה, נאנסה ונרצחה בזמן שהוריה עלו לרגל בערב הסעודית. "אנחנו לא נקבור את הבת שלנו עד שהרוצים שלה ייעצרו", אמר אביה, אמין, בזמן שאשתו התייפחה.

עוד ידיעות מהעולם
ממקום מושבו בגלות: מנהיג קטלוניה המודח ייבחר שוב להנהגת המחוז
"כמו שדה קרב במלחמת העולם": 13 הרוגים במפולות בוץ בקליפורניה
מסמכי קנדי חושפים: ה-CIA שידך שחקנית יהודייה למלך חוסיין

בטלוויזיה המקומית נראו שוטרים יורים באוויר כדי לפזר את ההמון ושר המשפטים במחוז, רנה סנואללה, אמר כי המשטרה מנסה לבלום את האלימות ולאתר את המעורבים בתקרית, שגרה לזעם ציבורי רב. בחודשים האחרונים הותקפו שש ילדות בעיר, והמשטרה בוחנת אם יש קשר בין המקרים.

פעילים ברשתות החברתיות גינו את הממשלה על כך שטרם עצרה חשודים המעורבים באונס וברצח. בנוסף לכך, בעלי החנויות בעיר סגרו היום את עסקיהם כאות מחאה על הרצח של הנערה.

המטיף הקיצוני טהיר אל-קדרי, שהשתתף בהלוויה, דרש להחליף את הממשל המקומי. לדבריו, "אין לו זכות להישאר בשלטון אחרי מותה של זיינב אנסרי". בנאום שנשא בפני אלפי אנשים, הוא האשים את ראש המחוז, שבאז שריף, בכך שנכשל "להגן על חייהן ועל כבודן של בנות חפות מפשע". הוא הציב אולטימטום לשריף ולשר המשפטים שלו להתפטר עד השבוע הבא, ולא יוציא את תומכיו לרחובות.

  • עוד באותו נושא:
  • פקיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully