וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מהבראנץ': מריה קארי המציאה ארוחה חדשה טרנדית

11.1.2018 / 9:04

"חברה שלי התקשרה והציעה לי לצאת לבראנץ'. נו באמת, אני לא עושה בראנצ'ים", צייצה הזמרת המפורסמת בטוויטר והציעה חלופה, שלפחות בינתיים תפסה בגדול: לינר (linner)- ארוחת ערב מאוחרת

"העולם של מאריה קארי", ימי שישי ב-16:00 בערוץ !E

חשבתם שהכי טרנדי ומגניב לצאת עם חברים לאכול בראנץ' (בעברית- בוהוריים, בוקר+צהריים)? תחשבו שוב. לכוכבת הפופ מריה קארי יש תזמון טרנדי חדש עבורכם לאכילה, קצת מאוחר ביותר ביממה - הכירו את הלינר. זהו שילוב של המילים לייט (late) ודינר (dinner), או פשוט: ארוחת ערב מאוחרת.

הזמרת הציגה לראשונה את הארוחה המועדפת עליה בטוויטר, כאשר צייצה: "חברה שלי התקשרה והציעה לי לצאת לבראנץ'. נו באמת, אני לא עושה בראנצ'ים, יש אור יום בחוץ! הצעתי לה שנצא ללינר במקום".

עוד בנושא
הסדנה: הסודות לארוחת הבוקר המושלמת
מאבטח לשעבר של מריה קארי טוען: "הטרידה אותי מינית"

הציוץ שהתחיל את הכול

הציוץ זכה ללמעלה מ-30 אלף לייקים ואין ספק שהמעריצים של קארי מסכימים עם חיבתה לארוחות ליליות. אחת מהן אפילו הגיבה: "תקשיבו, אם מריה קארי אומרת שלינר היא הבראנץ' החדשה, אז מעכשיו זה המצב. המלכה אמרה את דברה". למעשה, רבים מהם אפילו מאמינים שקארי בכבודה ובעצמה המציאה את ארוחת הערב המאוחרת.

כך או כך, עושה רושם שזהו הטרנד החדש בעולם האכילה. בעצם, יכול להיות שזה עובד רק עבור אנשים עם לוח זמנים עמוס כמו של מריה קארי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גיף מאריה קארי. אתר רשמי
אוהבת לאכול מאוחר. מריה קארי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully