וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות כוכב צדק: 2018 תהיה שנת המזל, השגשוג והאהבה של כולנו

12.1.2018 / 9:41

תשכחו מהנסיגה של מרקורי. השנה כוחותיו של כוכב צדק יהיה בשיא, מה שלא קרה למעלה מ-50 שנה, ומסתבר שאלה חדשות נהדרות. על פי האסטרולוגים: "הרגע הזה מבשר על פריצת דרך עבור כולנו"

כוכב הלכת צדק/NASA

בסרטון – ככה נראה כוכב צדק שאשם בכל מה שיקרה לכם השנה

תמיד אומרים לנו שבחיים צריך לעבוד קשה ולהשקיע ושעם קצת מאמץ והתמדה נוכל להשיג את המטרות שלנו, ובמקרים רבים זה באמת עשוי לקרות, אבל קשה להתכחש לזה שלפעמים אנחנו בסך הכול זקוקים לטיפת מזל, וזה בדיוק מה שאנחנו עומדים לקבל. על פי האסטרולוג אוסקר קיינר, כוכב צדק, שאחראי על המזל, יהיה חזק במהלך 2018 כפי שלא היה שנים רבות, מה שיביא לשנת שגשוג עבור כולנו.

עוד בנושא

סוף העולם קרב: הנבואה המפחידה של נוסטרדמוס לשנת 2018
המכשפה העיוורת המתה בשתי נבואות ל-2018 שישנו את העולם
שנת הכלב בפתח: מה חוזה לכם האסטרולוגיה הסינית?

כוכב הלכת צדק. NASA, אתר רשמי
כוכב המזל. צדק/אתר רשמי, NASA

"בשנת 2018 כוחותיו של כוכב צדק, שהוא כוכב המזל, יהיו בשיאם - דבר שלא קרה כבר למעלה מ-50 שנה - ויגרמו לאופטימיות, חוכמה ונאורות", צופה קיינר, "אני מאמין שהרגע הזה מבשר על פריצת דרך עבור כולנו, בעיקר בתחומי הכסף והאהבה. עם האנרגיה של צדק בר המזל, לכולנו יש סיכוי טוב להרגיש יותר אהובים ובריאים השנה, בשלל דרכים מדהימות.

"אנחנו יכולים לצפות להפתעות מבחינה כלכלית וחומרית, ברמה אישית וגלובלית. כששנת 2018 תתקרב לסיומה, יכול מאוד להיות שנהיה מופתעים מהמסע הרגשי שעברנו. מערכות היחסים שלנו ישתנו לטובה".

תשמחו, הולך להיות ממש טוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully