וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הקלטת בנו: "הסתלבט על חבר, חינכנו לכבד נשים"

9.1.2018 / 12:38

ראש הממשלה התייחס לחשיפת הקלטות דברי בנו יאיר לבנו של הטייקון קובי מימון בדבר הקלות במסגרת מתווה הגז ותשלום לחשפניות. "הוא אמר את הדברים בהשפעת אלכוהול בלי להבין, זו הייתה הלצה חסרת טעם"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) כי "חינכנו את ילדינו להעצמת נשים בכל התחומים". נתניהו התייחס לפרסום הקלטת בנו יאיר בחדשות 2 יחד עם חבריו, ניר מימון – בנו של טיקון הגז קובי מימון, ורומן אברמוב – המשמש כנציגו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פקר בישראל. בשיחה נחשף ליל הוללות של בנו של ראש הממשלה שכלל תשלומים באלפי שקלים לחשפניות וקשר משמעותי עם בנו של מימון.

"בני יאיר אמר אתמול, מה שהוא כינה בצדק - 'דברי הבל' על נשים. הוא התנצל על כך, אלה לא הערכים שעליהם
התחנך בבית. רעייתי ואני חינכנו את הילדים שלנו
לכבד כל אדם באשר הוא, ולכבד כל אישה באשר היא", אמר נתניהו.

נתניהו אמר במסיבת עיתונאים כי פגש את ניר מימון, רק פעם אחת וכי "אינו מכיר את הקשר שלו עם יאיר. פעלתי בעניין הגז לטובת ישראל, הרבה מאוד כסף נכנס לקופת המדינה. כל אזרחי ישראל נהנו ממתווה גז חוץ מקובי מימון. בני אמר את הדברים תחת השפעת אלכוהול כהלצה חסרת טעם לחבר. הסתלבט על חבר. כל מי שמכיר את המתווה יודע שהדברים לא נכונים".

עוד בנושא:
סערת ההקלטות: "שחיתות רקובה"; יאיר נתניהו: "זו לא דרכי"
חובב חשפניות שגדל בבית ראש הממשלה, מחליפים רק בקלפי?

ראש הממשלה נתניהו במהלך ארוחת הצהריים המשותפת עם שגרירי מדינות נאט"ו בישראל בראשות שגריר יוון בישראל, מלון המלך דוד, ירושלים 9 בינואר 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

השיחה הוקלטה במהלך קיץ 2015, ערב חתימת מתווה הגז. במהלך הבילוי, נתניהו לווה על ידי מאבטח ונהג שרד. מלבד אופיו מעורר המחלוקת של ליל הבילויים הסוער, ההקלטות חשפו ממד מטריד נוסף בנוגע לקשרים שעולים לכאורה בין משפחת נתניהו למשפחתו של טייקון הגז מימון. בהקלטות נשמעים השלושה מגחכים בנושא, על רקע העברת הכספים ביניהם במועדון החשפנות. נתניהו הבן נשמע אומר, בין השאר לבנו של מימון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר, נלחם בכנסת, ואתה מתווכח איתי על 400 שקלים".

לאחר שידור ההקלטות של יאיר נתניהו וחבריו לאחר בילוי במועדון הגיב בנו של ראש הממשלה לכתבה, אותה הגדיר כ"צהובה ומבישה" ואף ציין כי מדובר בהקלטות סתר לא חוקיות שבוצעו לפני שנתיים וחצי. "זו הייתה שיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, בה אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים", אמר.

"הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו", הוסיף יאיר נתניהו. "אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם. כמו כן, הדברים שאמרתי לניר מימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ND מיטב שערוריות הרשת של יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
"הדברים אינם מייצגים את מי שאני". יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

במערכת הפוליטית ובסביבתה נמתחה ביקורת חריפה נגד משפחת נתניהו. ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר כי יאיר נתניהו הוא "נרקיס שצמח בביצת שחיתות מסריחה, עם טובות הנאה ממיליארדרים ועסקאות אפלות על חשבון אזרחי ישראל".

ח"כ עמר בר-לב (המחנה הציוני) הגיב גם כן להקלטות. "בעוד שהלילה קרוב לוודאי יאושר חוק המרכולים, ילדי נתניהו גורמים לעובדי מדינה לחלל שבת וממש לא עבור פיקוח נפש", אמר הח"כ. "ועוד הערה - אם ילדי הזוג נתניהו יסתובבו פחות במועדוני חשפנות ובמסיבות בניו זילנד, קרוב לוודאי שיכירו אותם קצת פחות בעולם, ואולי לא יצטרכו אבטחה".

קובי מימון, מקורב למשה כחלון, אפריל 2015. ניב אהרונסון
"כל אזרחי ישראל נהנו ממתווה גז חוץ ממנו". קובי מימון/ניב אהרונסון

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר אתמול בתגובה לשידור הכתבה: "יחשוב כל הורה שצפה בכתבה איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית בערוץ 2, כל יציאה מהבית מושא לתחקיר וכל שיחה יעד להקלטת סתר. רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג - כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי על ידי נהג במשרדראש הממשלה".

עוד נמסר כי: "ברשעות חטטנית כזאת לא סיקרתם אף בן משפחה של שום ראש ממשלה אחר, כולל בני משפחה שהפגינו נגד חיילי צה"ל בזמן מבצע צבאי וזכו כמעט לאפס סיקור. מסע הציד שלכם הגיע לשפל חדש וחסר תקדים עם פרסום הקלטת סתר של דברים שנאמרו בצחוק לפני שנתיים וחצי בין צעירים בבילוי עם אלכוהול. הדברים אינם ראויים לשידור בתכנית של רכילות זולה, לא כל שכן במהדורת חדשות מרכזית.גורמי האבטחה הם אלה שמחליטים על סידורי האבטחה וההסעה של בניו של ראש הממשלה. כשאתר איראני מפרסם את תמונותיהם של יאיר ואבנר וקורא לחיסולם, כנראה שיש לגורמי האבטחה סיבה טובה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully