וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט אימה: קטטה המונית פרצה באולם קולנוע בין בנות נוער שנלחמו על לבו של נער

18.1.2018 / 8:21

עשרות בני נוער יצרו כאוס בלובי מתחם הקולנוע בטנסי כשפרצו בקטטה אלימה מלווה במשיכות שיער, צרחות והרבה היסטריה. צוות המקום לא הצליח לעצור אותן גם אחרי שריסס אותן בגז מדמיע

Christopher J King

נכחתם פעם בקטטה המונית של בנות נוער עצבניות? זוכרים את הסצנה האכזרית מ"מלך האריות" שעדר גנו שועט לעברו של סימבה? אז משהו כזה קרה בשבת האחרונה במתחם אולמות קולנוע בברטלט שבטנסי, כשקבוצה גדולה של בנות נוער פצחו בקרב אלים ואכזרי שאפילו אנשי האבטחה התקשו לעצור.

הקטטה שתועדה בסנאפצ'ט ופורסמה גם ברשתות החברתיות האחרות אירעה במתחם סינמה הוליווד 20, כשהעילה לכך היא ככל הנראה נער אחר מבית הספר שהבנות נלחמות עליו. כה רומנטי.

ככה זה נראה:

עוד באותו נושא

בשידור חי: ילדה ניסתה להכין צ'יפס ולרקוד וכמעט הציתה את עצמה ואת חברתה

לכתבה המלאה

סצנת האימה הזאת החלה בדיוק אחרי שבני הנוער יצאו מהקרנה של סרט אימה אחר - "Insidious: The Last Key". דקות אחרי שיצאו אל לובי המתחם פרצה הקטטה. בסרטונים שפורסמו ניתן לראות את הבנות מזנקות אחת על השנייה, מפילות זו את זו על הרצפה, מושכות בשערות וצורחות בהיסטריה. אנשי הצוות ניסו לעצור את הבלגאן ללא הצלחה וקראו למשטרה. בשל חומרת המצב הם נאלצו להשתמש בגז מדמיע שגם זה לא ממש הצליח להרגיע את הרוחות.

יליד ממפיס, אדם הדסון, צפה בסרטון וסיפר לפוקס 13: "ההורים מבלים בחוץ, עושים מה שהם רוצים ולא דואגים לילדים שלהם. זה למה העולם הפך להיות מה שהוא". ההערה הזו עוררה מחלוקת, כשהורים רבים מיהרו להגיב לפוקס 13 ולספר שהאירוע האלים נגע לליבם ושילדיהם מעולם לא היו מורשים להתנהג ככה. סינמה הוליווד הוציאה הנחייה לפיה ילדים מתחת לגיל 17 לא מורשים להיכנס למתחם בשישי או בשבת, אלא אם הם מלווים בהורה או אדם מבוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully