וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהבטיחה מין אוראלי לכל אזרחי איטליה נאלצה להפסיק - בגלל כלב

18.1.2018 / 8:10

פאולה סאולינו הבטיחה להעניק מין אוראלי כל מי שהצביע "לא" במשאל העם האיטלקי בדצמבר 2016, והחלה במסע חוצה ערים. אלא שכעת כלב נשך אותה בפנים, והיא צריכה להתאושש

insta_paolina

זוכרים שסיפרנו לכם על פאולה סאולינו, הדוגמנית שהבטיחה סקס (או לפחות מין אוראלי) לכל מי שהצביע "לא" במשאל העם האיטלקי בדצמבר 2016? לאחר ההצלחה שנחלה, הודיעה שהיא מתכננת לטוס מביתה שבלוס אנג'לס ל"מסע הופעות פומפה" שאמור להסתיים בדצמבר 2018 ולעבור בין כל הערים הגדולות באיטליה.

עוד ב"אסור לפספס":

בת 15 מתה מהרעלת גז בזמן שעשתה סקס ברכב במוסך
פדיחה באח הגדול VIP בריטניה: החצאית של המתמודדת נפלה וחשפה הכל בשידור חי
שפחת המין הקטינה של אוניברסיטת היוקרה נחשפת: "ראו שהם פוליטיקאים לעתיד"
פנתה לעזרת הרשת: בגדתי בלי הפסקה בבעלי, האם לגלות לו שהוא לא אבי בנותינו?

אלא שכעת, המסע המרשים הזה הגיע לסיומו בסיבות מצערות למדי: סאולינו ננשכה בפרצופה על ידי כלב, והתבשרה כי היא אינה יכולה להמשיך עם מעלליה. זה קרה במסיבת ליל כל הקדושים לפני כחודשיים וחצי, כשליטפה כלב שחור גדול וקיבלה ממנו נשיכה, ובעוד לא נרשם נזק אמיתי, הרופאים המליצו לה על מנוחה. "התחלתי ללטף אותו ופתאום הוא הגיב מוזר. אני זוכרת את הנשיכה ואת הריח שלה, תודה לאל שהוא לא המשיך לנשוך לי את הפרצוף, אחרת הייתי מעוותת לגמרי עכשיו".

עוד באותו נושא

הבטיחה סקס לכל מצביעי ה"לא" במשאל העם - ועמדה במילה שלה

לכתבה המלאה

עם זאת, סאולינו אמרה לתקשורת הבריטית: "המסע ממשיך. זה סגנון החיים שלי. זו הדרך היחידה שלי להיות חופשיה. הרופא הציע שלא אעשה תנועות גדולות עם הפה בחודשים הקרובים, וזה יאפשר לפנים שלי להחלים בצורה מהירה יותר, לוודא שהצלקת מחלימה. אחרי כל מה שלמדתי מהחוויה הזאת, החלטתי שהמין האוראלי יכול לחכות כרגע. אני צריכה לדאוג לעצמי".

אבל אל דאגה, בינתיים הפצעים מחלימים היטב. אגב, לא מן הנמנע כי המסע יימשך בבריטניה בקרוב, כפי שאמרה לתקשורת הבריטית: "יהיה לי לעונג. אשמח מאוד לעשות את זה. אני מאוד אוהבת אנשים בריטיים, אתם כל כך נחמדים ואלגנטיים, כל כך מחונכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully