וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה להגיע להלוויית הנער שמת כשנחנק מנקניקיה: "מצווה גדולה"

8.1.2018 / 10:25

"מדובר באישה ערירית שאין לה פה משפחה", נכתב בפוסט בפייסבוק על אמו של הנער מאשקלון שהלך אתמול לעולמו. "ההירתמות של תושבי העיר מחממת את הלב", אמרה כותבת הפוסט, שסיפרה על עשרות אנשים שביקשו להגיע להלוויה

קריאה להגעה להלוויה של הליד שנחנק למוות מנקניקיה, 8 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
קריאה להגעה להלוויה של הליד שנחנק למוות מנקניקיה, 8 בינואר 2017/צילום מסך, פייסבוק

הנער בן ה-13 שמת אתמול (ראשון) לאחר שנחנק מנקניקיה באשקלון ייטחמן בבית העלמין בגבעת ציון בעיר, ופעילים חברתיים וחברי משפחה מנסים לגייס אנשים שיגיעו להלווייתו. הנער אושפז לפני ארבעה ימים, ומת אתמול בבית החולים ברזילי בעיר.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק לילוש סופר, שנתקלה בסיפור דרך חברה משותפת עם אם הילד, נכתב: "מדובר באישה ערירית שאין לה פה משפחה. מאז פרסום הפוסט התקשרו אלי עשרות אנשים בבוקר שרוצים להגיע. ההירתמות של תושבי אשקלון מחממת את הלב". סופר ביקשה גם שאנשים יתרמו מוצרי מזון עבור השבעה של הילד. "זו מצווה גדולה".

עוד בוואלה! NEWS:
בגבעתיים מתכננים לחמוק מחוק המרכולים; "לעצור את ההידרדרות"
ניסיון להשיג רוב לחוק המרכולים; ראשי ערים: הקפיאו את קידומו
"סכסוך ארוך בין בני זוג": גל הצתות חריג בבנייני מגורים בלוד

ביציות מופרות הושתלו בטעות במטופלת לא נכונה בבית החולים ברזילי. שי מכלוף
הילד מת בבית החולים ברזילי באשקלון/שי מכלוף

בחודש שעבר נחנק גבר כבן 50 ונפגע באורח קשה, ככל הנראה בזמן שאכל ג'חנון בבית בגבעתיים. אנשים שהיו בבית חילצו מגרונו חלק מהבצק וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לגבר טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות. לאחר שחזר לו הדופק הוא הורדם והונשם, וצוות ניידת טיפול נמרץ פינה אותו לבית החולים איכילוב שבתל אביב.

פרמדיקית של מד"א קרן פייר סיפרה כי "כשהגענו, ראינו גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר שלדברי אנשים במקום חולץ מגרונו בצק ג'חנון שחנק אותו בזמן האכילה". היא הוסיפה כי "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות במשך כ-20 דקות עד שחזר דופק ומצבו התייצב תוך שאנחנו מחלצים שאריות מזון מקנה הנשימה, ואז פינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully