וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עושים מכל הלב": התלמידים גייסו כסף למורה שזקוק להשתלת כליה

כששמעו חברי מועצת התלמידים בבית ספר באשדוד כי המורה לתנ"ך חולה וזקוק לניתוח יקר בחו"ל, הם יזמו אירוע שטיפת מכוניות שהכנסותיו יועברו למימון ההליך הרפואי. "אני חש גאווה גדולה", אמר המנהל

תלמידים מגייסים כסף עבור המורה, שמוליק שומרון, שזקוק להשתלת כליה, 7 בינואר 2018. עירוני ה' אשדוד, מערכת וואלה! NEWS
"זהו כבוד גדול עבורנו". תלמידי מקיף ה' באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, עירוני ה' אשדוד

חברי מועצת התלמידים בבית הספר מקיף ה' באשדוד יזמו בשבועות האחרונים רעיון מרגש לאיסוף תרומות להצלת חייו של המורה שמוליק שוקרון, שזקוק בדחיפות להשתלת כליה. מדובר בהפנינג שטיפת מכוניות, שבו כל ההכנסות ייתרמו למימון השתלת הכליה של שוקרון. המורה האהוב למקצועות התנ"ך והגיאוגרפיה בן 49, נשוי ואב לתאומות בנות שבע זקוק להשתלת כליה דחופה, וזאת לאחר שהכליה שהושתלה לו לפני כמה שנים הפסיקה לתפקד, מאז האירוע חלה הרעה בבריאותו של שוקרון ואף נוצרו סיבוכים בריאותיים נוספים.

"אחד התלמידים העלה את הרעיון ומועצת התלמידים נרתמה מיד לקחת חלק ביוזמה החשובה", סיפרה ים אבדני, הלומדת בכיתה ח' וחברה במועצת התלמידים הבית ספרית. "כולנו, תלמידים מחטיבת הביניים ומהחטיבה העליונה, התנדבנו בשמחה למשימה, זהו כבוד גדול עבורנו ואנחנו עושים זאת מכל הלב למען מורנו האהוב. חלקנו את היוזמה עם המורים שנרתמו אף הם בהתלהבות רבה, שטפנו כמה עשרות מכוניות והצלחנו לגייס 500 שקלים. המורים בבית הספר התלהבו מהיוזמה, וביקשו שנקיים יום שטיפה נוסף, כך שיש לנו כבר רשימת המתנה ארוכה".

תלמידים מגייסים כסף עבור המורה, שמוליק שומרון, שזקוק להשתלת כליה, 7 בינואר 2018. באדיבות המצולמים
"נאלץ לפנות לסיוע הציבור בגיוס הסכום". המורה שוקרון/באדיבות המצולמים

עלות השתלת הכליה שתתבצע בחו"ל מוערכת ביותר מ-250 אלף דולר, עלות ששוקרון לא מצליח לגייס בכוחות עצמו. לאחרונה אף פרסם פוסט מרגש בפייסבוק שבו פנה לעזרת הציבור. "לפני כ-16 שנה חליתי במחלת כליות קשה שהביאה לאי-תפקוד של שתי כליותיי ובעקבותיה עברתי השתלת כליה. לצערי הרב, לפני מעט יותר משנה, לאחר הידרדרות משמעותית במצבי הגופני עברתי סדרת בדיקות בהן התגלה שהכליה המושתלת הפסיקה לתפקד ונאלצתי להתחיל בטיפולי דיאליזה קשים ואינטנסיביים בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, לכמה שעות בכל פעם", סיפר שוקרון.

המורה האהוב סיפר על הסיבוכים שהביאה עמה מחלת הכליות ממנה הוא סובל, ועל הקושי בגיוס הסכום להשתלה, "לדאבוני, התברר שגופי פיתח מחלת סכרת שיצרה סיבוכים רפואיים נוספים הקשורים לכלי הדם בגוף. על פי חוות הדעת של רופאיי, לאור מצבי הרפואי המורכב, הסיכוי היחיד שלי להצלת חיי הוא ביצוע של השתלת כליה בדחיפות מרבית. לאור זאת, אני נאלץ לבצע את התהליך במרכז רפואי בחו"ל ובעלות כספית של כ-250 אלף דולר. סכום גבוה ביותר שאין ברשותי ועל כן אני נאלץ לפנות לסיוע הציבור בגיוס הסכום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תלמידים מגייסים כסף עבור המורה, שמוליק שומרון, שזקוק להשתלת כליה, 7 בינואר 2018. עירוני ה' אשדוד, מערכת וואלה! NEWS
"אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד". התלמידים שוטפים את כלי הרכב/מערכת וואלה! NEWS, עירוני ה' אשדוד

"אני חש גאווה גדולה בהרתמות תלמידי המקיף לטובת אחד מהמחנכים הוותיקים בבית הספר", אמר בגאווה שלומי פייער, מנהל מקיף ה' באשדוד. "תלמידי המקיף מממשים את חזון בית הספר ומוכיחים שוב לכולנו שהחזון הוא במרחק נגיעה ומחנכים על ערכים של התגייסות אמיתית - אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד".

עד כה גייסו התלמידים 500 שקלים בלבד, אבל הם לא מתכוונים לוותר ולהפסיק עד שישיגו סכום משמעותי עבור מורם, בכוונתם להמשיך באירועי שטיפת המכוניות עד שיוכלו להעביר למורה האהוב סכום כסף נכבד שיוכל לסייע לו לעבור את הניתוח מציל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully