וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנון מתייצב לצד טראמפ: פגישת בנו עם הרוסים לא הייתה בוגדנית

אחרי הסערה שעוררו דבריו בספר על הנשיא, היועץ הבכיר לשעבר הביע חרטה על כך שלא הגיב בזמן ואפשר "להסיט את תשומת הלב מהישיגי" טראמפ. "דונלד טראמפ ג'וניור הוא פטריוט. לא הייתה קנוניה עם הרוסים, זה ציד מכשפות"

צילום:רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

סטיב באנון, היועץ הבכיר לשעבר בבית הלבן, הביע היום (ראשון) חרטה על הדברים שאמר על פגישתו של דונלד טראמפ ג'וניור, בנו הבכור של הנשיא, עם גורמים רוסיים ב-2016, ונסוג מקביעותיו שצוטטו בספר חדש על הנשיא ולפיהן הייתה זו פגישה "בוגדנית".

בעקבות דבריו שהוזכרו בספר "אש וזעם: בתוך הבית הלבן של טראמפ" של מייקל וולף, תקף אותו בחריפות הנשיא ואמר כי הוא "איבד את דעתו" אחרי שפוטר.

"דונלד טראמפ ג'וניור הוא פטריוט ואיש טוב", מסר באנון בהצהרה שהוקראה ברשת CBS. "הוא פעל ללא לאות למען אביו ולמען האג'נדה שעזרה לשנות את המדינה שלנו".

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ נגד הספר שהסעיר את ארה"ב: "אני גאון ויציב מאוד"
טראמפ במתקפה בוטה נגד יועצו לשעבר: "באנון יצא מדעתו"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ויועצו סטיב בנון, אפריל 2017. רויטרס
קרע בין בעלי הברית לשעבר. טראמפ ובאנון/רויטרס

בספרו תקף באנון את טראמפ ג'וניור, את ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא, ואת מנהל הקמפיין לשעבר פול מנפורט. ואולם, היום הבהיר כי דבריו כוונו רק נגד מנפורט ולא נגד בנו של הנשיא.

"הוא היה מנוסה ומיומן, עם ידע על הדרך שבה הרוסים פועלים", אמר באנון. "הוא היה צריך לדעת שהם ערמומיים ולא חברים שלנו. היועץ לשעבר, שעתה מנהל שוב את אתר הימין הקיצוני ברייטברט, הוסיף כי תמיכתו בנשיא נותרה איתנה וכי הוא "מוכן ומזומן לעמוד לצד הנשיאות והממשל כדי להחזיק את אמריקה לגדולתה".

לדבריו, "כל מה שיש לי לומר על חקירת "הקנוניה הרוסית" המגוחכת נאמרו בריאיון לתכנית 60 דקות. לא הייתה קנוניה ומדובר בציד מכשפות. אני מתחרט על כך שהעיכוב בתגובה שלי לדיווח הלא מדויק על דון ג'וניור הסיטה את תשומת הלב מההישגים ההיסטוריים של הנשיא בשנתו הראשונה לנשיאות".

עוד באותו נושא

הספר שניפץ את התכנית של "סטיב המרושל" - ואיחד את השורות סביב טראמפ

לכתבה המלאה
ספרו של מייקל וולף "אש וזעם" בחנות ספרים בניו יורק, ינואר 2018. רויטרס
דוכן למכירת הספר על טראמפ בחנות ספרים בניו יורק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully