וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה השביתה בירושלים: יוקם צוות מקצועי של האוצר והעירייה

העירייה, ההסתדרות ומשרד האוצר הודיעו על צוות מנכ"לים שידון בטענות ראש העיר ניר ברקת כלפי השר משה כחלון. כחלק מההסכמות יימשכו מכתבי הפיטורים שנשלחו לכ-2,000 עובדים והשבתת העירייה תופסק

צילום: ארכיון וואלה!NEWS ועיריית ירושלים, עריכה: יאיר דניאל

עיריית ירושלים הגיעה היום (ראשון) להסכמות עם משרד האוצר ומשרד הפנים שידון ב-45 הימים הקרובים בכל הסוגיות המצויות במחלוקת בסכסוך בין ראש העיר ניר ברקת לשר משה כחלון, שבגינו הושבתה העירייה בימים האחרונים ונשלחו מכתבי פיטורים לכ-2,000 עובדים. בצוות יהיו חברים מנכ"ל האוצר שי באב"ד, הממונה על התקציבים שאול מרידור, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ומנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב. בהמשך להודעה על הקמת הצוות התחייבה העירייה למשוך את כל מכתבי הפיטורים שנשלחו לעובדים ולהקפיא את המצב עד לסיום עבודת הצוות.

מההסתדרות נמסר כי ההסכמות הושגו בתום פגישה בין יו"ר הארגון אבי ניסנקורן לבין ברקת וכי עבודת הצוות תלווה על ידו. עוד נמסר כי "ראש העיר ברקת נענה לבקשתו של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן והסכים להקפאת המצב. יו"ר ההסתדרות בירך את הצדדים והודיע כי עובדי עיריית ירושלים ישובו לעבודה מלאה עוד היום".

הבוקר הושבתו שירותים עירוניים וסוציאליים בעיר, למעט מערכת החינוך, בהמשך לצעדים שנקטה העירייה בשבועות האחרונים – במסגרתם לא נאספה אשפה. בשבוע שעבר הגיעו עשרות משאיות איסוף זבל לקריית הממשלה בעיר והשליכו אשפה ברחובות הסמוכים לכנסת ולמשרד האוצר. בשבוע שעבר אמר ברקת כי על כחלון "לגלות מנהיגות ולצאת מהמחבוא שלו על מנת שנוכל לפתור המשבר". כחלק מהמחאה אף נתלו שלטים מטעם העירייה ובהם האשמות אישיות כלפי שר האוצר, בכמה מקומות מרכזיים בעיר.

שביתת עובדי עיריית ירושלים. זבל ברחובות העיר. (רחוב שמואל הנגיד במרכז העיר). 7 בינואר 2018. חלי ממן/TPS, מערכת וואלה! NEWS
זבל ברחובות ירושלים, היום/מערכת וואלה! NEWS, חלי ממן/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully