וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בליכוד ומזג אוויר סוער בארה"ב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

7.1.2018 / 14:00

חברי ארגון פשיעה נעצרו בחשד לשורת חיסולים, עימות בליכוד סביב חוק המרכולים, בעזה מתריעים מפני אסון אם יופחת הסיוע לאונר"א, השרלי הבדו על סף סגירה ואילו חברות תעופה הן הבטוחות בעולם?

צילום: אבי כהן, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

חשיפה גדולה של המשטרה בתחום הפשע המאורגן.19 חברי ארגון קוטייר נעצרו בחשד לביצוע כמה נסיונות חיסול. הכתב לעניני משטרה אבי אשכנזי עם הפרטים.

עימות חזיתי סביב הכרזתה של ח"כ שרן השכל מהליכוד לפיו לא תתמוך בחוק המרכולים. יקי אדמקר, הכתב בכנסת, על קשיי הקואליציה.

האם ממשל טראמפ ייבש את ארגון אונר"א בשטחים? זהו ארגון הסעד והתעסוקה של האו"ם. דובר הארגון עדנאן אבו חסנה התראיין מעזה.


"אש וזעם"- הספר החדש על דונלד טראמפ עושה הרבה רעש. האם האיש אינו כשיר לתפקידו או כמו שהוא טוען הוא גאון. הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס עוקב אחרי ההתגוששות, יקי דיין לשעבר הקונסול בלוס אנג'לס על מייקל וולף.

ארצות הברית קופאת. מתחת לאפס. במקומות מסוימים זה מגיע למינוס 40 מעלות. דניאל זירי דווחה מניו יורק.


שלוש שנים אחרי הפיגוע בשארלי האבדו, השבועון קורס תחת הוצאות האבטחה האדירות . אבנר שביט מוואלה תרבות על השבועון שנמצא על סף סגירה.


שנת 2017 היתה הבטוחה בתולדות התעופה. ללא אבדה אחת בנפש. בכל זאת כדאי לדעת מי בטוח יותר - זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות על חברות התעופה הבטוחות בעולם.



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully