וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הופך את החיים לשווי ערך": כשטראמפ התרברב בהשכבת נשות חבריו

עוד קטעים ממשיכים להתפרסם מהספר השערורייתי על הנשיא, שמתואר כי מי שנהנה לשכנע נשים של חבריו לקיים עמו יחסי מין, תוך שהוא מאפשר להן להאזין לשיחות שלו עם בעליהן. "יש לי בחורות מלוס אנג'לס, אפשר לעלות ולבלות"

צילום:רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התרברב כי קיום יחסי מין עם נשותיהם של חבריו הופכים הם מה ש"הופכים את חייו לשווי ערך" – כך עולה מקטעים מהספר על טראמפ ועל שנתו הראשונה בבית הלבן, שיפורסם בשבוע הבא וממשיך לייצר כותרות סנסציוניות.

באחד הקטעים בספר "אש וזעם: בתוך הבית הלבן של טראמפ", שחיבר מייקל וולף, פורט כיצד טראמפ השתמש בקנאה ובתחושת הנקם כדי להכניס למיטה את נשות חבריו. "הוא היה מנסה לשכנע את האישה שבעלה הוא לא מי שהיא חושבת שהוא", נכתב בספר, תוך שטראמפ מאפשר לה להאזין בחשאי למפגש שארגן עם בעלה במשרדו. "אתה עדיין מקיים יחסי מין עם אשתך? באיזו תדירות? ודאי היו לך זיונים טובים יותר מאשר עם אשתך".

עוד תואר כי טראמפ היה אומר: "ספר לי על זה. יש לי בחורות מלוס אנג'לס, שמגיעות בשעה 15:00. אנחנו יכולים לעלות ולבלות. אני מבטיח".

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ פחד מהניצחון, איוונקה לעגה לו: הגילויים בספר על הבית הלבן
יועץ לשעבר של טראמפ: "הפגישה של בנו עם הרוסים - בוגדנית"

דונלד טראמפ מלניה טראמפ ערב השנה החדשה. AP
דונלד ומלניה טראמפ/AP

טראמפ תועד כמה וכמה פעמים בהתבטאויות שנויות במחלוקת על נשים, ובמהלך קמפיין הבחירות ב-2016 פורסם סרטון ובו נשמע אומר כי "הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה לנשים".

הספר, שהתבסס על 200 ריאיונות עם אנשים שהיו מקורבים לטראמפ לאורך השנים, מצוטט גם בגלוי את סטיב באנון, יועצו ומקורבו לשעבר של טראמפ. הוא, בין היתר, כינה פגישה שקיים בנו הבכור של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור, עם עורכת דין רוסייה "בוגדנית ולא פטריוטית" וכן אמר כי טראמפ נלחץ אחרי ניצחונו בבחירות.

טראמפ זעם על דבריו, ואמר כי באנון "איבד את דעתו אחרי שאיבד את עבודתו". עורכי דינו של הנשיא העבירו לבאנון מכתב התראה לפני תביעה, ודרשו ממנו להפסיק ולחשוף מידע, מאחר שלטענתם זה בניגוד להסכם ההתקשרות שלו עם הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully