וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים גילו שהפרופסור שלהם הוא בעצם כוכב פורנו גייז

18.1.2018 / 8:28

תלמידי אוניברסיטה באיטליה חקרו קצת ומצאו שהמרצה שלהם, פרופסור רוג'רו פרדי, עבד בעבר בארצות הברית בתעשיית הסרטים למבוגרים. תופתעו לדעת שהוא דווקא גאה בשתי העבודות

אתר רשמי

חשבתם שהמורה שלכם מסתורי? מספר תלמידים באוניברסיטת לה ספיינזה ברומא גילו לאחרונה שהפרופסור שלהם למתמטיקה עבד בעברו כשחקן בסרטי פורנו של גברים.

כן, וזו תהיה הזדמנות לא רעה להראות לכם איך הוא נראה:

עוד בנושא:

דוגמנית עירום שנחשד כי התגייסה לדאעש ותכננה פיגוע - שוחררה לחופשי
נהג המונית שידר ביוטיוב זוג עושה סקס במושב האחורי - ואז גירש אותם

אכן, רוג'רו פרדי ממש לא מתבייש בגוף שלו. בעבר עזב את איטליה לארצות הברית, שם הפך לכוכב בתעשיית הסרטים למבוגרים, כולל השתתפות בסרטים בעלי השמות Big N Plenty ו-Man Country.

עוד באותו נושא

תלמידים הפיצו סרטון פורנו של המורה שלהם והביאו לפיטוריה

לכתבה המלאה

התלמידים גילו את התגלית המרעישה כשהבחינו בתמונה חושפנית של המרצה בפייסבוק, והחלו לחקור. "חלק מהתלמידים שלי הריצו את התמונה הזו וגילו על החיים הקודמים שלי. למען האמת, זה לא ממש היה סוד", אמר המורה לתקשורת שמיהרה לסקר את התגלית.

"הציעו לי לעשות סרט בארצות הברית וחשבתי, למה לא? זו היתה עבודה שעזרה לי להרוויח יותר כסף ולפצוח בקריירה מבדרת", אמר. אכן, מבדרת. ב-2013 שב לארץ המגף ועשה תואר שני במתמטיקה, לאחר שהשיג תואר ראשון במדעי המחשב.

פרדי חי עם בן זוג ב-11 השנים האחרונות, ולטענתו, עבודתו הקודמת לא גורמת לו קשיים בזו הנוכחית. הוא "גאה ושמח" בשתי העבודות, שכן הן משקפות את האישיות שלו. חתיכת אישיות, מה נגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully