וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ פחד מהניצחון, איוונקה לעגה לו: הגילויים בספר על הבית הלבן

יועציו של נשיא ארה"ב כבר איימו בתביעה נגד באנון, אך הקטעים מהספר כבר עושים גלים - מהתדהמה והחרדה שאחזה בטראמפ בערב הבחירות, ההסתגלות הקשה בבית הלבן והריב עם מלניה ועד הדברים שחושבת עליו בתו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

חשיפת קטעים מהספר החדש על דונלד טראמפ מסעירה את הבית הלבן, שדורש לעצור את פרסומו. עורכי דינו של טראמפ שלחו ליועצו לשעבר סטיב באנון מכתב התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים, בטענה שהפר את הסכם ההתקשרות שלו עם הקמפיין בעקבות הדברים שסיפר למייקל וולף, מחבר הספר "זעם ואש: בתוך הבית הלבן של טראמפ", שיפורסם בשבוע הבא, בהתבסס על 200 ריאיונות עם מכריו של טראמפ. הם הורו לו להפסיק ולשתף מידע.

בין הדברים השערורייתיים ומסמרי השיער שאמר באנון, היו אלו על הפגישה שקיים דונלד טראמפ ג'וניור, בנו הבכור של הנשיא, יחד עם ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו של הנשיא, ומנהל הקמפיין לשעבר שלו פול מנפורט, עם עורכת הדין הרוסייה במגדלי טראמפ ביוני 2016. באנון כי את הפגישה "בוגדנית ולא פטריוטית" ואמר כי החוקרים "יחמצו את דון ג'וניור כמו ביצה". הוא הוסיף כי חקירתו של התובע המיוחד רוברט מולר צפויה להתמקד בהלבנת כספים בין קמפיין טראמפ לבין מוסקבה.

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ במתקפה בוטה נגד יועצו לשעבר: "באנון יצא מדעתו"
יועץ לשעבר של טראמפ: "הפגישה של בנו עם הרוסים - בוגדנית"

סטיב באנון וג'ראד קושנר, היועצים של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, 2017. רויטרס
מעגל יחסים סבוך. טראמפ, באנון וקושנר/רויטרס

לפי באנון, במחנה של טראמפ שרר הלם וחרדה אחרי ניצחונו המפתיע בנובמבר 2016, בניגוד לאווירת הביטחון שתוארה על ידי המועמד הרפובליקני ומקורביו. "זמן קצר אחרי השעה 20:00, בליל הבחירות, כשהטרנד המפתיע – טראמפ עשוי לנצח באמת – נראה ממשי, דון ג'וניור סיפר לחבר כי אביו נראה כאילו שראה רוח רפאים", נכתב בספר. "מלניה בכתה – ולא מאושר. בתוך שעה, טראמפ המבולבל הפך לחסר אמונה ואז לאחוז חרדה. אבל בסוף היה השינוי האחרון – לפתע, דונלד טראמפ הפך לאדם שמאמין כי הוא ראוי ומסוגל להיות נשיא ארצות הברית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מלניה ובארון טראמפ בעת השבעת דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית, וושיגנטון, 20 בינואר 2017. GettyImages
"הייתה על סף דמעות. טראמפ ביום ההשבעה/GettyImages

יום ההשבעה לא עבר חלק, לפי באנון, שסיפר כי טראמפ זעם על כך שכוכבי תרבות סירבו להופיע לאירוע וכי הוא לא היה מרוצה מהאירוח בבלייר האוס. "הוא גם רב עם אשתו, שנראתה על סף דמעות. כמה מהאנשים סביבו תיארו כי לאורך היום, הוא עטה את פני הגולף שלו – זועם ומעוצבן, עם כתפיים כפופות, ידיים מתנועעות, מצח מקומט ושפתיים מכווצות".

מלשכתה של הגברת הראשונה נמסרה הכחשה לדברים שתוארו על ידי באנון, אך תיעוד מיום ההשבעה קלט את פניה הקפואים של מלניה טראמפ, שנאלצה לחייך כשטראמפ הסתכל לעברה. כמו כן, הנשיא עסק ממושכות בטקס שלו, כשטען שהוא משך אליו את מספר הצופים הגדולים ביותר אי-פעם, על אף שזה לא היה נכון.

איוונקה טראמפ. GettyImages
רוצה לרשת אותו ביום מן הימים. טראמפ ובתו איוונקה/GettyImages

גם תקופת ההסתגלות בבית הלבן לא הייתה קלה עבור טראמפ. וולף כתב בספרו כי "טראמפ, למעשה, מצא את הבית הלבן מעצבן ואף מפחיד. הוא אף עבר לחדר שינה משלו – לראשונה מאז כהונת קנדי שבה הזוג הנשיאותי ישן בנפרד".

לא רק עם מלניה, אשתו, יש לטראמפ יחסים סבוכים, אלא גם עם בתו איוונקה. לפי המתואר בספר, היא רוצה להתמודד על הנשיאות ביום מן הימים, כשהיא אף השתעשעה ברעיון ש"הנשיאה הראשונה לא תהיה הילרי קלינטון, אלא איוונקה טראמפ". איוונקה תוארה כמי שמנותקת מאביה במידה מסוימת, ואף לועגת על התסרוקת שלו בפני חבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully