וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הצוללות: עו"ד מולכו נחקר אתמול שעות ארוכות

4.1.2018 / 12:00

עורך הדין המקורב לראש הממשלה, וחשוד בפרשה המכונה תיק 3000, נחקר בלהב 433 לאחר הפוגה של כמה שבועות בתיק שעניינו עסקת הצוללות שנחתמה עם תאגיד הענק טיסנקרופ בגרמניה. הוא ועו"ד שמרון נחקרו פעמים רבות לפני כחודשיים

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

עו"ד יצחק מולכו, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו וחשוד בפרשת הצוללות, נחקר אתמול ממושכות באזהרה בלהב 433. החקירה מגיעה לאחר הפוגה של כחודש וחצי מאז סבב החקירות האחרון של עורך הדין, גיסו ושותפו של עו"ד דוד שמרון המקורב גם הוא לנתניהו.

בחודש נובמבר נחקר עו"ד שמרון במה שהמשטרה כינתה חקירה "קריטית ומהותית", שעשויות להיות לה השלכות גם על המעורבים הנוספים בפרשה, ובהם עו"ד מולכו.

עוד בוואלה! NEWS:
ראש המל"ל יחליף את מולכו בתפקיד השליח לעניינים מדיניים
עו"ד יצחק מולכו, שליחו המיוחד של נתניהו, הודיע על פרישה מתפקידו
השליח ודבר העבירה: הנגעים שנחשפו בהסתבכות של עו"ד מולכו

פרשת הצוללות - המעורבים המקורבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שלפני כן נחקרו שמרון ומולכו ארבע פעמים. במסגרת החקירה הוצגו להם החומרים שנאספו, כשהבסיס היה עדותו של עד המדינה מיקי גנור וכן חומרי חקירה התומכים בעדותו של גנור. כמו כן, הם עומתו עם גנור, שהטיח בשמרון מידע על סכומי הכסף שקיבל לכאורה בתמורה לקידום חוזים מול התאגיד הגרמני טיסנקרופ בעסקת הצוללות העומדת במרכז החקירה.

החוקרים, בראשותו של ניצב-משנה יואב תלם, טענו בפני שמרון כי היה שותף עסקי למהלכיו של גנור וכי היה אמור לקבל סביב 20% משכר הטרחה של גנור בפרשת הצוללות, בניית מפעל האמוניה וספינות המשמר של חיל הים. "נראה כי החוקרים פועלים לסיים את חקירה 3000 במהירות ונראה שהם בשלב ההטחות של החשודים המרכזיים", אמר גורם המעורה בחקירה.

מולכו פרש מתפקידו באוקטובר בעקבות עתירה לבג"ץ שהוגשה על ידי עו"ד שחר בן מאיר, שבה תקף את המשך העסקתו של מולכו כשליח מיוחד לעניינים מדיניים, בעת שבן דודו של נתניהו ושותפו למשרד, עו"ד שמרון, נחקר כחשוד בפרשת הצוללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully