וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נאשמת שניסתה לרצוח את בנה: "שפכה עליו סיר רותח ונעצה סכין"

4.1.2018 / 10:00

בת 52 מחיפה נאשמת כי שפכה סיר ובו חומרים שהרתיחה על פניו של בנה בן ה-36 בשנתו. כשסכין נעוצה בחזהו, נמלט מדירתם ופונה בסכנת חיים לבית החולים. אמו הביאה לו ביגוד ונעליים בעת הפינוי ושבה לדירה

אמבולנס. קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
אמבולנס/מערכת וואלה! NEWS, קובי ריכטר/TPS

אישה בת 52 מחיפה הואשמה הבוקר (חמישי) כי ניסתה לרצוח את בנה, כששפכה על פניו בשנתו סיר ובו חומרים רותחים. לאחר מכן ניסתה לדקור את הבן, בן 36, בחזהו בסכין מטבח. לפי פרטי כתב האישום, בעוד הסכין נעוצה בחזהו הוא הצליח להימלט אל חצר הבניין והובהל לבית החולים כשהוא בסכנת חיים. האירוע אירע לפני כחודש, והבן מאושפז עד היום.

לפי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה, האישה, רחמה עבד אל-רחים, נאשמת בעבירות של ניסיון לרצח, חבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט. ב-17 בדצמבר ביצעה לכאורה את המעשה, כשמילאה סיר במים והוסיפה לתוכו שמן, סוכר, מלח לימון ושעווה. לאחר שתכולת הסיר רתחה, שפכה אותה על הבן.

לאחר שהצליח לרדת כשהסכין נעוצה בחזהו, שכנים המתגוררים בבניין שמעו את צעקותיו ומשהבחינו בסכין הזעיקו אמבולנס. אמו ירדה אף היא לחצר הבניין כשבידיה בגדיו ונעליו, וביקשה מהשכנים שיזמינו אמבולנס. משהבחין בה הוא ביקש ממנה שתלך, וזו השאירה את הבגדים והנעליים בחצר וחזרה לדירה. כמו כן, היא ניסתה להוציא את הסכין שנעצה בחזהו, אך בנה לא אפשר לה לעשות זאת, מחשש שהדבר יסב לו נזק נוסף.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully