וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ לשעבר של טראמפ: "הפגישה של בנו עם הרוסים - בוגדנית"

בספר חדש, שקטעים ממנו הגיעו לידי הגרדיאן, אמר סטיב באנון כי הפגישה של דונלד טראמפ ג'וניור עם גורמים רוסיים במגדלי טראמפ הייתה "לא פטריוטית". לדבריו, "החוקרים ימחצו אותו כמו ביצה"

צילום: רויטרס

היועץ הבכיר לשעבר בבית הלבן סטיב באנון אמר כי הפגישה שקיים בנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ג'וניור וכמה גורמים רוסיים ב-2016 הייתה "בוגדנית ולא פטריוטית" – לפי ספר חדש, שקטעים ממנו הגיעו לגרדיאן ופורסמו היום (רביעי), אמר מקורבו של הנשיא דונלד טראמפ לסופר מייקל וולף כי "הם הולכים למחוץ את דון ג'וניור כמו ביצה", כשהוא מתייחס לחקירה של התובע המיוחד רוברט מולר.

אחרי שבשנה שעברה נחשפה הפגישה שהתקיימה במגדלי טראמפ, אמר באנון לפי הספר "אש וזעם: בתוך הבית הלבן של טראמפ": "שלושת האנשים הבכירים בקמפיין חשבו שזה רעיון טוב להיפגש עם ממשלה זרה בתוך מגדלי טראמפ, בחדר הדיונים בקומה ה-25 – ללא עורכי דין. לא היו להם עורכי דין".

עוד אמר באנון על הפגישה, שבה השתתפו גם חתנו של הנשיא ג'ארד קושנר ומנהל הקמפיין שלו לשעבר פול מאנאפורט, כי "אפילו אם הם חשבו שזה לא בוגדני, לא פטריוטי או חרא של דבר, ואני חושב שזה אכן היה, הם היו צריכים להתקשר ל-FBI מידית".

לקריאה נוספת בנושא
פגישת טראמפ ג'וניור ועורכת הדין הרוסייה: יועצים בבית הלבן יתושאלו
חקירת רוסיה: היועץ האסטרטגי ומנהל קמפיין טראמפ לשעבר התבקשו להעיד

יועציו של טראמפ, סטיב באנון וג'ראד קושנר, בישיבת קבינט, 12 ביוני 2017. רויטרס
באנון, לצד קושנר, מאחורי טראמפ/רויטרס

בחודש שעבר דיווחה רשת CNN כי איש יחסי הציבור הבריטי רוב גולדסטון, שארגן את המפגש ביוני 2016, שלח מיילים רבים לאחר מכן למנהל הרשתות החברתיות של הקמפיין ועורכת הדין הרוסייה, שהשתתפה בפגישה אחרי שהבטיחה להעביר מידע שיכתים את המועמד הדמוקרטית דאז הילרי קלינטון.

בקונגרס גילו את המיילים במהלך שימוע של טראמפ ג'וניור, שהתקיים מאחורי דלתיים סגורות. עם זאת, לפי הדיווח ב-CNN, אף אחד מאותם המיילים לא נשלח ישירות לבנו הבכור של הנשיא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לצד בנו דונלד טראמפ ג'וניור בחג הפסחא, אפריל 2017. AP
טראמפ ובנו הבכור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully