וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמנית חושפת את הסודות: אלה המשקאות שיסבכו אותכם

13.1.2018 / 7:28

אתם יוצאים, שותים ונהנים, אבל יכול להיות שבלי ששמתם לב הצלחתם להשניא את עצמכם על הברמן. איך? מסתבר שכל מה שנדרש הוא הזמנה של משקה "לא נכון". קבלו את רשימת המשקאות שיכניסו אתכם לרשימה השחורה

חמש עובדות על בירה/מערכת וואלה! News

בסרטון - דברים שלא ידעתם על בירה (שגם כשאתם מזמינים אותה אתם יכולים להכנס לרשימה השחורה של הברמן)

בילוי בבר הוא עניין מהנה ומשחרר עבור רובנו, אבל לא תמיד עבור הברמן. כמו כל עבודה שמתבצעת ישירות מול הלקוחות, גם הברמנים סובלים לעתים קרובות ממתן שירות לבליינים. יכול להיות שגם אתם - בלי לשים לב - הצלחתם להשניא את עצמכם על הברמן. למען האמת, כל מה שדרוש לשם כך הוא הזמנה של משקאות חריפים מסוימים.

"אני תמיד הופכת להיות עצבנית כשלקוח דורש ממני להכין משקה קשה להכנה, במיוחד כשיש תור ו-100 אנשים מחכים לי אחריו", גילתה ל"thisisinsider" הברמנית אלנה אלבארז מאיווה. "אתה רואה כמה אנשים עומדים מאחוריך, אתה רואה כמה עומס יש על העמדה, ובכל זאת מבקש משקה שייקח לי כמה דקות טובות להכין? זה ממש מעצבן".

אלבארז אף מונה חמישה משקאות ספציפיים שהזמנה שלהם תגרום לברמן לשנוא אותך מבפנים, גם אם הוא ממשיך לחייך מתוך נימוס.

עוד ב"אסור לפספס"

יש ארבעה סוגים של שתיינים - בואו לגלות איזה מהם זה אתם
זו הסיבה בגללה אסור לעולם לשתות שמפניה בכוסות פלסטיק

הברמנית אלנה אלבארז. אתר רשמי
רק אל תעלו לה על העצבים. הברמנית אלנה אלברז/אתר רשמי

1. לונג איילנד אייס טי

הקוקטייל המוכר מכיל לא פחות משישה סוגי משקאות אלכוהוליים - וודה, ג'ין, רום לבן, טקילה לבנה, סאוור וליקר תפוזים - והכנתו דורשת מאמץ ועבודה של כמה דקות. "אני מסוגלת להרוג לקוחות שמזמינים את המשקה הזה בזמן לחץ. לצערי, יש הרבה אנשים שזה ה-משקה שלהם, הם מזמינים אותו בכל בילוי, ואף פעם לא מתחשבים במי שעומד מאחוריהם בתור, או בי", אומרת אלבארז.

ככה מכינים לונג איילנד אייס טי

2. מוחיטו

כמו לונג איילנד אייס טי, גם מוחיטו הוא הסיוט של כל ברמן לחוץ בזמן. כדי להכין אותו צריך לגרוס קרח במגרסת קרח, להוסיף שלושה גבעולי נענע ולמעוך את הכל בתוך שייקר למשל כדקה. לאחר מכן מוסיפים רום לבן, מיץ ליים וסוכר ומועכים שוב במשך דקה. בקיצור - אתם לא רוצים לעשות את זה לברמן בשעות העומס, אלא אם אתם בקטע של להיכנס לרשימה השחורה שלו.

"זה קוקטייל שדורש הרבה זמן הכנה וכשאתה מסיים להכין אותו, כל הידיים שלך דביקות. אז אם אתה רוצה שהברמן ישנא אותך עד עמקי נשמתו, זה המשקה שלך", אלבארז חורצת.

ככה תכינו את המוחיטו המושלם

3. מרגריטה

קוקטייל הטקילה המוכר אומנם קל להכנה כשלעצמו, אבל פעולת הניעור בשייקר כמעט מכפילה את זמן עבודה. "זה לחלוטין מסרבל ותוקע לי את השטף של העבודה".

ככה מכינים מרגריטה

4. מנהטן

הקוקטייל המורכב מוויסקי, ורמוט אדום ואנגוסטורה ביטרס נחשב למשקה "אינטליגנטי", והדימוי החיובי שדבק בו גורם ללקוחות רבים להזמין אותו מבלי לדעת מה הם עומדים לשתות. "אנשים מזמינים את זה כי הם רוצים להיראות מגניבים וחכמים, אבל לא יודעים מה הם מקבלים. כמובן שאחר כך הם מחזירים את זה ומבקשים משהו אחר, וכל מה שעשית נזרק לפח".

ככה מכינים מנהטן

5. בירת גינס

אלבארז מסבירה מה יש לה נגד הבירה האירית: "נהוג למזוג את הבירה הזו באיטיות, ותחילה לשפוך לכוס רק שני שלישים מהתכולה שלה. לאחר מכן הכוס מונחת כדי 'להירגע', ורק לאחר מכן מוסיפים את השליש האחרון. בהרבה מדינות מתעלמים מהמנהג הזה, אבל היכן שמקפידים עליו, זה מאוד מעיק".

מזיגה נכונה של גינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully