וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת חוק עונש מוות למחבלים, אל על מבטלת את מותג הלואו קוסט UP: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

3.1.2018 / 14:00

עונש מוות למחבלים, השב"כ חשף תשתית איראנית בגדה, קסטיאל הורשע באונס, דניה סיבוס בחקירה, אל על מאמצת מודל לואו קוסט חדש, הפועל ת"א ניצחה ומה דעתכם לרכוש מכונית במיליון שקלים וחצי?

צילום: ניב אהרונסון, רוני כנפו, שלומי גבאי, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

עימות סוער הבוקר בישיבת הממשלה. שר הביטחון ליברמן נטש בזעם את הישיבה כשהרקע הוא חוק עונש מוות למחבלים אותו הוא דורש לקדם.
יקי אדמקר הכתב בכנסת עם הפרטים.

האיראנים לא רק בעזה ובלבנון וסוריה - גם בשטחים. השב"כ חושף היום פעילות של המודיעין האיראני בגדה.
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הדיווח.

לידיעת חברי הכנסת ושאר הציבור: חבר הכנסת יעקב ליצמן מיהדות התורה אומר שחוק המרכולים יעבור וללא פשרות ושינויים. הראיון המלא ישודר במגזין סוף השבוע.

חקירת השחיתות בראשון לציון מסתעפת. חברת הבניה דניה סיבוס הודיעה כי היא נמצאת תחת חקירה. דניאל דולב הכתב לענייני משפט עם הדיווח. עו"ד אפרים דמרי פרקליטו של ביטן התראיין בעניין.

הסדר טיעון עם אלון קסטיאל לפיו הודה והורשע באונס. דניאל דולב על פרטי ההסדר.

הנשיא טראמפ מאיים לחתוך את הסיוע הכלכלי לרשות הפלסטינית בגלל סרובה להשתתף במו"מ עם ישראל.הכתב בוושינגטון עומרי נחמיאס עם הדיווח.

אל על מבטלת את מותג הלואו קוסט שלה "אפ", ומשנה את המבנה של מחלקות הטיסה. אבי אשכנזי מדווח ממסיבת העיתונאים של החברה.

הפועל תל אביב ניצחה בדרבי, אבל לא הכל דבש. אהרל'ה וייסברג, ראש דסק הכדורסל בוואלה ספורט על הפוסט שכתב רגב פנאן.

שמתם לב שבזמן האחרון רואים על הכבישים יותר ויותר מכוניות יוקרה? קינן כהן, עורך וואלה רכב על רכבים בשווי יותר ממיליון שקלים וחצי שנמכרו בישראל ב-2017 .

השחקן פרדי היימור, המוכר בעיקר ככוכב "צ'ארלי בממלכת השוקולד", חוזר בסדרה חדשה שעולה בהוט. "הרופא הטוב", ניר חכלילי ערך אתו ראיון מיוחד עבור וואלה! תרבות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully