וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יהודה גליק ספד לרעייתו יפה גליק: "לא היה בך גרם שקר"

1.1.2018 / 16:20

במהלך ההלוויה בהר המנוחות בירושלים, ספד ח"כ יהודה גליק לרעייתו יפה, שהלכה הבוקר לעולמה. "אני מבקש את סליחתך, משום ששנאת שאני מפרגן לך ברבים", אמר. "היית אלופה במילים. לימדת אותי להגיד 'אני אוהב אותך'"

עריכה: תום זואילי
יהודה גליק בהלווית יפה גליק ז"ל, הר המנוחות, ירושלים, 1 בינואר 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"לימדת אותי לומר 'אני אוהב' אותך", ח"כ יהודה גליק במסע ההלוויה בהר המנוחות/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

מאות בני אדם, בהם גם חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית, ליוו היום (שני) בדרכה האחרונה את יפה גליק, רעייתו של ח"כ יהודה גליק (הליכוד) בהר המנוחות בירושלים. "לימדת אותי להגיד תודה", ספד לה ח"כ גליק בדמעות. "אני אוהב אותך, יפה. אני רוצה לבקש את סליחתך – כי אם היה משהו ששנאת היה זה שהייתי מפרגן לך ליד אנשים. כשהתחתנו, הייתי נכה רגשית. את לימדת אותי לומר 'אני אוהב אותך'".

יפה גליק לקתה בחודש יוני באירוע מוחי. בחודשים האחרונים היא אושפזה בבית החולים משגב לדך בירושלים, אולם הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. "זה לא במקרה ש'נדבקו' אלייך כל האנשים השקופים", סיפר ח"כ גליק על אשתו. "בחתונות, היית נעלמת ומתיישבת ליד אישה שראית שהיא לבד ושכבד לה על הלב. ידעת לפתוח, לדבר. ידעת גם להרפות ממי שלא רוצה שיחטטו לו".


לקריאה נוספת:
לאחר חודשים של מאבק: רעייתו של ח"כ יהודה גליק הלכה לעולמה
ישראל ביתנו והאופוזיציה מסרבות לקזז את גליק; הקואליציה: "שפל מוסרי"

יהודה גליק בהלווית יפה גליק ז"ל, הר המנוחות, ירושלים, 1 בינואר 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
חברי כנסת רבים ליוו את יפה בדרכה האחרונה. הר המנוחות, היום/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

"היית אלופה במילים ולא היה בך גרם אחד של שקר", הוסיף ח"כ גליק מעל לקבר רעייתו. "כשמשהו שימח אותך שמחת באמת. היו לך שבועיים של חיוכים לא מזמן. הסתכלת על אביטל וחייכת. אמרנו שאולי הגיע נס חנוכה. תודה לך, הקדוש ברוך הוא, על שבועיים של חיוכים".

עוד לפני שנבחר לכנסת, ניסה פלסטיני להתנקש בחייו של גליק, על רקע פעילותו למען עליית יהודים להר הבית. בזמן שגליק ורעייתו יצאו מאירוע במרכז בגין בירושלים, מחבל שארב לו ירה בו שלושה כדורי אקדח. גליק נפצע אז קשה. רעייתו יפה, שעמדה בסמוך למיטת בעלה בבית החולים, ביקשה בכלי התקשורת להתפלל למען יהודה לרפואה שלמה. "אני כרגע מנסה להתמקד בתפילות וזקוקה מאד למי שיכול להצטרף - אנחנו זקוקים לרחמי שמיים וצריך להתפלל", אמרה אז. גליק התאושש והחלים לגמרי מפציעתו.

יהודה גליק בהלווית יפה גליק ז"ל, הר המנוחות, ירושלים, 1 בינואר 2018. הלל מאיר, TPS, מערכת וואלה! NEWS
"לא היה בך גרם של שקר". ח"כ גליק בהר המנוחות, היום/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר, TPS

בעקבות מות רעייתו, ח"כ גליק צפוי להיעדר מהדיונים בכנסת, בהם גם ההצבעה הדרמטית בדבר חוק המרכולים. היעדרות גליק נחשבת לקריטית עבור הקואליציה, שמתקשה לגייס רוב להעברת החוק. במהלך היום הודיע סיעת ישראל ביתנו ומפלגות האופוזיציה כי לא יתקזזו עם ח"כ גליק, בטענה ש"החוק אינו דחוף" וכי "הקואליציה יכולה לדחות את ההצבעה". השר יריב לוין תקף בתגובה ואמר כי מדובר "בשפל מוסרי חסר תקדים", בעוד ח"כ גליק עצמו ציין כי הוא "‏מתחנן בכל לשון של בקשה שלווייתה של רעייתי היקרה לא תהפוך בשום אופן לנושא למריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully