וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הקיזוז, סערת החורף: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

מדוע מתעקשת האופוזיציה לא לקזז את ח"כ יהודה גליק שרעייתו נפטרה הבוקר? הרוגים בהפגנות המחאה באיראן, מטפלים בבית אבות נעצרו בחשד להתעללות בקשישים, מזג אויר גשום וסוער, מה יעשו המבלים בכנרת ללא מוסיקה בחופים ואיך הסרט החדש של מישל וויליאמס ויו ג'קמן?

צילום:רוני כנפו, יותם רונן, שלומי גבאי, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

האם חנויות הנוחות בתחנות הדלק יישארו פתוחות בשבת? ומה יהיה באילת? עדת הפנים אישרה את חוק המרכולים לקריאה שניה ושלישית. יקי אדמקר הכתב בכנסת לקראת ההצבעה במליאה.

הדיון הסוער על חוק המרכולים הפך לדיון סוער האם האופוזיציה תפעל לקיזוז חבר הכנסת יהודה גליק שאשתו נפטרה הבוקר.חבר הכנסת יואל חסון, מרכז האופוזיציה, התראיין בנושא.

מרכז הליכוד הצביע פה אחד בעד החלת החוק הישראלי ביהודה ושמרון.
טל שלו הכתבת המדינית על המשמעות המעשית והמדינית של החלטה מהסוג הזה.

שלג בחרמון, שטפונות בערים . סוף סוף מערכת גשם משמעותית. אלי אשכנזי הכתב בצפון עם סיכום המשקעים מרחבי הארץ.

גל המחאה באיראן נכנס ליומו הרביעי, לפחות עשרה מפגינים נהרגו ברחבי המדינה, וכמאתיים מפגינים נעצרו רק בטהראן, הנשיא רוחאני מזהיר את המפגינים משימוש באלימות
ותוקף את הנשיא טראמפ. רני עמרני מנהל רדיו רן בפרסית מביא את הקולות.

אולי לקראת השנה החדשה, מנהיג צפון קוריאה, קים גו'נג און, שולח הלילה איום ברור לעבר ארצות הברית. "הכפתור האדום על שולחני ולא אהסס להשתמש בו".

המשטרה עצרה הבוקר שישה מטפלים בבתי אבות במרכז הארץ בחשד לאלימות נגד קשישים, אבי אשכנזי
הכתב לענייני משטרה, עם הפרטים מהארכת המעצר בבית המשפט בראשון לציון.

ולמרות החורף שקפץ לביקור, יש מי שכבר מתכונן לעונת הרחצה. איגוד ערים כנרת, משטרת ישראל והארגונים הירוקים החליטו להכריז על חמישה עשר
חופי הכנרת כ"חופים שקטים" בהם תיאסר השמעת מוסיקה והכנסת מערכות הגברה וקריוקי.
חגי לוין מנהל אגף הפיקוח של רשות הכנרת על התקנה החדשה.

יו ג'קמן, מישל וויליאמס זאק אפרון, שלושתם מככבים ב"האמן הגדול מכולם" מיוזיקל חדש. אבנר שביט מבקר הסרטים של וואלה! תרבות פחות אהב את הסרט הזה, בניגוד ל"לה לה לנד".

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully