וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חודשים של מאבק: רעייתו של ח"כ יהודה גליק הלכה לעולמה

1.1.2018 / 9:08

יפה גליק אושפזה לפני כחצי שנה בשל אירוע מוחי שעברה. לאחר אשפוזה פרסם חבר הכנסת קריאה נרגשת לתפילות למענה "לפני שנתיים וחצי היא ביקשה מכם תפילות עבורי. כעת בעקבות היא זקוקה לתפילותיכם"

יהודה ויפה גליק. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
יפה גליק עם בעלה ח"כ יהודה גליק/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

יפה גליק, רעייתו של ח"כ יהודה גליק (נליכוד) הלכה לעולמה הבוקר (שני) לאחר שעברה אירוע מוחי בחודש יוני שעבר. היא אושפזה בחודשים האחרונים במשגב לדך בירושלים, והודעה על סידורי הלוויה תצא מאוחר יותר. גליק ייעדר מהכנסת בשבוע הקרוב, ובאופוזיציה הודיעו כי לא יתקזזו איתו בהצבעות, אבל כבר יש חברי כנסת שמסכימים להיעדר לטובתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בטוויטר כי "שוחחתי עם חברנו, ח"כ יהודה גליק, וניחמתי אותו על פטירת רעייתו היקרה יפה. יחד עם כל עם ישראל אנחנו מבכים את מותה ומחזקים את רוחו ואת רוח המשפחה בעת יגונם העמוק. יהי זכרה ברוך".

יהודה ויפה גליק בהר הבית. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
בני הזוג קליק בעלייתם להר הבית/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

ח"כ גליק פרסם בחודש יוני קריאה נרגשת בעמוד הפייסבוק והטוויטר האישי שלו, ובה בקשה להתפלל לרפואתה של רעייתו יפה. "חברים יקרים ואהובים", כתב גליק, "לפני שנתיים וחצי היא ביקשה מכם תפילות עבורי. כעת בעקבות אירוע מוחי קשה מאוד היא זקוקה לתפילותיכם". קריאתו של חבר הכנסת זכתה למאות תגובות, כולל מצדם של שרים וח"כים מכל סיעות הקואליציה והאופוזיציה, מרביתם איחלו "רפואה שלמה" והבטיחו לשאת תפילה לרפואתה של יפה. גליק הגיב לכל התגובות וצייץ בטוויטר: "תודה עם ישראל, החיבוקים זורמים בלי הרף מכל חלקי העם. מעריך מאוד מאוד".

עוד לפני שנבחר לכנסת, ניסה פלסטיני להתנקש בחייו של גליק, על רקע פעילותו למען עליית יהודים להר הבית. בזמן שגליק ורעייתו יצאו מאירוע במרכז בגין בירושלים, מחבל שארב לו ירה בו שלושה כדורי אקדח. גליק נפצע אז קשה. רעייתו יפה, שעמדה בסמוך למיטת בעלה בבית החולים, ביקשה בכלי התקשורת להתפלל למען יהודה לרפואה שלמה. "אני כרגע מנסה להתמקד בתפילות וזקוקה מאד למי שיכול להצטרף - אנחנו זקוקים לרחמי שמיים וצריך להתפלל", אמרה אז. גליק התאושש והחלים לגמרי מפציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully