וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: צריך להגיב על הירי מעזה - אבל גם לתת תקווה לפלסטינים

31.12.2017 / 17:00

בריאיון למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS, אמר יו"ר העבודה כי "עזה היא בעיה רחבה יותר מהפצמ"רים", וכי הוא מציע שבתמורה לשבויים והנעדרים, יתאפשר לחלק מהפלסטינים לעבוד בישראל. "הרבה מאמינים בכך, רק בממשלה לא עושים את הדבר הנכון בגלל שיקולים פוליטיים"

צילום:בני בן סימון, אבי כהן עריכת וידאו:ניר חן

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר היום (ראשון) בריאיון למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS כי הוא מאמין שהפתרון לטפטופי הירי מרצועת עזה הוא הסכם עם הפלסטינים, ולפיו ישראל תציע עבודה בתחומה בתמורה לגופות החללים והשבויים המוחזקים בידי חמאס. "עזה היא בעיה יותר רחבה מהפצמ"רים. כרגע, הבעיה שאנחנו צריכים לתת תקווה לציבור שם. אנחנו צריכים לומר: 'בואו נפתור את בעיית השבוים והנעדרים ובתמורה חלקכם תוכלו לעבוד בישראל ולהתפרנס'", אמר.

"במקום לבוא ולומר רק 'לא, לא, לא', נגיד להם באיזה תנאים יהיה 'כן'. הרבה מאוד גורמים במערכת הביטחון מאמינים במה שאני אומר, גם בקיבוצים, גם במושבים, גם בשדרות חושבים שזה הפתרון. רק הממשלה שלנו לא עושה את הדבר הנכון משיקולים פוליטיים".

פרומו וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. מערכת וואלה!
גבאי/מערכת וואלה!

לדברי גבאי, "התגובה שלנו יצרה מצב שאיבדנו את ההרתעה בעזה. אנחנו צריכים לעסוק בעניין הזה ולטפל בו בשני מישורים: מישור אחד, המישור הצבאי, שבו מגיבים על כל ירי ופוגעים במפקדים האזוריים שמהאזור שלהם יורים עלינו. ובמישור השני, לייצר תקווה לציבור בעזה. לא לחמאס, לציבור. ודרך התקווה לנסות ולהפריד בין הציבור לחמאס".

עוד הוסיף גבאי, כי "כשיושבים באופוזיציה תוקפים את הטיפטופים וכשנכנסים לממשלה זה נראה קצת יותר מסובך. הנה, תראה את שר הביטחון למשל. זה מסובך. אני לא רק תוקף, אני אומר בדיוק מה הפיתרון. הפתרון הוא לגלות נחרצות ולפגוע במפקדים האזוריים, נקודה. זה הפיתרון. ברגע שמפקד אזורי בחמאס יודע שיפגעו בו, הוא נזהר. כשאתה פוגע במפקד אזורי הוא מעדיף שהירי יהיה באזור אחר ולא מהאזור שלו וככה זה עובד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ביבי נתניהו ומשה כחלון בישיבת ממשלה 24 בדצמבר 2017. רויטרס
נתניהו וכחלון בישיבת הממשלה, הבוקר/רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו עקץ הבוקר את גבאי בישיבת הממשלה, ואמר כי "לכל המצקצקים בתקשורת שלא נשאו באחריות ביטחונית או הובילו אף פעולה ביטחונית אני מציע להירגע. אני מוביל מדיניות אחראית ושקולה עם שר הביטחון והרמטכ"ל. מי שינסה לפגוע בנו, נפגע בו". הדברים נאמרו לאחר דברי ביקורת של גבאי, בעקבות ירי הרקטות ביום שישי. גבאי הגיב היום על דברי נתניהו ואמר כי "איבדנו את ההרתעה, ואתה נושא באחריות לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully