וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין סמים הסתיר הרואין וקוקאין בתוך גופה של בת זוגו

1.1.2018 / 8:28

צעיר בן 25 ואישה בת 31 נעצרו בחשד שהחביאו עשרות מנות סם בין השאר במעיים ובתוך בגדיה. לאחר שנעצרו במהלך פעילות לאיתור סמים, נלקחה האישה לבית חולים, שם נותחה והסמים הוצאו מגופה. מעצרם הוארך בחמישה ימים

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
מעצר השניים הוארך בחמישה ימים/AP

צעיר בן 25 ובת זוגו בת ה-31 נעצרו בחשד שהבריחו סמים על גופה של האישה, בניסיון לחמוק מחוקרי המשטרה. שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי כץ האריכה אתמול (ראשון) את מעצרם בחמישה ימים, לאחר שנציג המשטרה, רב-סמל בכיר משה פויסטרו, תיאר בדיון: "החשוד השתמש בגופה של האישה כמו בתיק אחסון, תוך שהוא מסתיר בגופה עשרות רבות של מנות סם".

על פי החשד, האישה הסתירה על גופה עשרות מנות קוקאין באיבר מינה, בחזייתה, במעיים, וכן בתוך כיסי בגדיה. השניים נעצרה במהלך פעילות יזומה של משטרת מרחב יפתח נגד סחר בסמים, כשהאישה זרקה שקית עם עשרות מנות סם מסוג קריסטל ונעצרה יחד עם נהג הרכב שהיה לצדה, המוכר מתחום עבירות הסמים.

השניים עברו חיפוש בתחנת המשטרה, והאישה נלקחה לבית חולים, שם נמצאו על גופה ובתוכו יותר מעשר מנות סם מסוג הרואין. השוטרים מצאו סרטון שבו נראית האישה מסתירה את הסמים על גופה ובולעת חלק מהמנות. לשם איתור כלל הסמים ביקשה המשטרה כי את החיפוש בבית החולים יבצעו גניקולוג וכירורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully