וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי לעוטף עזה: צה"ל תקף עמדת תצפית של חמאס

30.12.2017 / 5:06

מטוסי חיל האוויר הפציצו את עמדת ארגון הטרור בתגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח המועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב ביום שישי. צה"ל: "על חמאס מוטלת האחריות המלאה למצב והשלכותיו"

בני בן סימון

צה"ל תקף אמש (שבת) באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר עמדת תצפית השייכת לארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע אתמול לעבר שטח המועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב.

בהודעת צה"ל נמסר כי "הירי החמור ביום שישי הוכיח שוב שאיראן, באמצעות ארגוני טרור סוררים וקיצונים פועלת לדרדור המצב האזורי, משחקת בחייהם של תושבי עזה ועשויה להוביל את הרצועה להסלמה לאחר שנות שקט ביטחוני. על חמאס מוטלת האחריות המלאה למצב והשלכותיו".

עוד בנושא:
מטח בזמן טקס לזכר אורון שאול; רקטה נפלה במבנה בשער הנגב
"היינו לבד בבית ופתאום שמענו בום חזק, זה היה מפחיד ומלחיץ"

דיווח פלסטיני- צה"ל תקף ברצועת עזה 8 בדצמבר 2017. -, מערכת וואלה! NEWS
תקיפה ברצועת עזה/מערכת וואלה! NEWS, -

שתיים מהרקטות שנורו שלשום יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. רקטה נוספת ששוגרה נחתה במבנה ביישוב שבשטח המועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים בעקבות הירי.

הירי בוצע בזמן שבכפר עזה התקיים אירוע לציון יום הולדתו של אורון שאול, החייל שגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה. האירוע התקיים בנקודה הצופה על אזור חטיפתו של אורון לשבי חמאס, ובין הנוכחים שר התקשורת חבר הכנסת איוב קרא ויו"ר העבודה אבי גבאי. זמן קצר לאחר האזעקה הטקס המשיך כמתוכנן. בתגובה לירי, תקף צה"ל באמצעות טנקים וכלי טיס של חיל האוויר שתי עמדות השייכות לארגון חמאס בצפון הרצועה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צבע אדום בעוטף עזה, 29 בדצמבר 2017. שי מכלוף
פצצת מרגמה שנחתה בעוטף עזה, אתמול/שי מכלוף

אורן, תושב היישוב סיפר כי "שמענו הרבה בומים, ואז הועברה הודעה שנפלה רקטה באחד המבנים. בזמן האחרון היו מדי פעם בומים, אבל לא ממש דאגנו. עכשיו אנחנו קצת יותר נזהרים, בדיוק הילדים הגיעו עם ההסעות בדרך כלל הם מגיעים לבד והיום באנו לאסוף אותם".

גולדי פוירשטיין הס, המתגוררת ביישוב בו נפלה הרקטה ולראשונה חוותה נפילת רקטה במקום סיפרה כי "עד עכשיו היה צבע אדום אבל לא עם נפילות, זה היה מפחיד נכנסתי לממד והבת שלי הייתה בגן, ישר בדקתי שהיא בסדר. באירועים כאלה רצות מחשבות, מה אם היו פה ילדים?".

(עדכון ראשון: 23:38)

צבע אדום בעוטף עזה, 29 בדצמבר 2017. שי מכלוף
"פחדתי, חשבתי שמישהו נפגע". המבנה שנפגע מהרקטה בנחל עוז, אתמול/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully