וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקאים הפילו את היילי בפח: "בודקת מעורבות רוסית" במדינה בדיונית

זוג בדרנים רוסים התחזו לראש ממשלת פולין ושוחחו עם שגרירת ארה"ב באו"ם על "המצב במדינת 'בינומו' שבדרום מזרח אסיה". השגרירה לא התבלבלה וענתה: "אנחנו בטוחים שהם התערבו, עוקבים אחר כך מקרוב"

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי במהלך נאום בוושינגטון. 14 בדצמבר 2017. AP
נפלה ברשתם של הקומיקאים הרוסים. היילי/AP

שני קומיקאים רוסים הצליחו להתל בשגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי בריאיון שערכו עמה, ובו התייחסה למצב המדיני למדינה שאינה קיימת. זוג הקומיקאים, ולדימיר קוזנצוב ואלכסיי סטולריוב, שוחחו במשך 22 דקות עם היילי, תוך שהם מתחזים לראש ממשלת פולין מתאוש מורביצקי. בשיחה הודתה היילי ל"ראש ממשלת פולין" על הימנעות מדינתו בהצבעה באו"ם על גינוי הכרזת הנשיא דונלד טראמפ על ירושלים כבירת ישראל. "לעולם לא נשכח זאת", אמרה היילי.

לאחר מכן, שאלו הקומיקאים את היילי על המצב במדינה "בינומו" הפיקטיבית. "היו שם בחירות ואנו מעריכים כי רוסיה התערבה בהן", אמר הקומיקאי שהתחזה לראש ממשלת פולין. היילי לא היססה והשיבה "ודאי, בטח שהם התערבו. אנו עוקבים אחרי זה מקרוב ונמשיך לעקוב אחרי המצב באזור ים סין הדרומי". השגרירה הוסיפה: "נגבש את עמדתנו ונראה מה נעשה בנושא".

צמד הקומיקאים ידוע במתיחותיו, בעיקר של מנהיגים מהעולם המערבי. בתחילת השנה מתחו השניים את שר האנרגיה האמריקני ריק פרי. בשיחה עמו הזדהו כראש ממשלת אוקראינה ולודומיר גרויסן, שהציע לשר האמריקני דרך חדשה לייצור דלק באמצעות אלכוהול וצואה.

עוד בוואלה! NEWS:
תינוקת נחנקה למוות משקית בלכיש; בן ארבע נהרג מפגיעת טרקטור בנגב
המחאה באיראן מתעצמת: דיווחים על הרוגים מירי במערב המדינה
תושבים דרשו להסיר פרסומות בערבית לסדרה פאודה: "מפחידות אותנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully