וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בטיול בתאילנד ואונסק"ו אישר פרישת ישראל | כותרות השבת

כוחות המורדים הסוריים עוזבים את אזור הגבול בגולן וכלי שיט רוסיים סיפקו דלק לספינות מצפון קוריאה. תינוקת כבת חצי שנה נחנקה למוות משקית ניילון בלכיש. כותרות סוף השבוע

סוריה: המורדים החלו לעזוב את האזור הסמוך לגבול ישראל ולבנון

המורדים החלו לעזוב את העיירה בית ג'ן, מובלעת שהייתה בשליטתם בחרמון הסורי בסמוך לגבול ישראל ולבנון – כך דיווחו אתמול (שישי) כלי תקשורת בסוריה. לפי הדיווחים, המורדים הסכימו לעזוב יחד עם בני משפחותיהם במסגרת הסכם כניעה עם המשטר.

המורדים החלו לעזוב את העיירה, שנמצאת 40 ק"מ מדרום-מערב לדמשק, לאחר שאיבדו את השטחים הסמוכים לצבאו של הנשיא בשאר אסד ובעלי בריתו בלחימה קשה בתחילת החודש.

ישראלי בן 28 מהצפון נהרג בקפיצה ממפל במהלך טיול בתאילנד

רדואן סביחי, בן 28 מהכפר מסר שבגליל התחתון, נהרג בקפיצה ממפל במהלך טיול באי קוסמוי שבתאילנד - כך דווח היום באתר "פאנט".

לפי הדיווחים, סביחי שהה בתאילנד בשבועיים האחרונים עם חבריו, ומת לאחר שקפץ מגובה למים. הוא נפצע באורח קשה בקפיצה לפני כמה ימים, אושפז בבית חולים מקומי ומת מפצעיו.

אונסק"ו: קיבלנו רשמית את בקשת ישראל לפרוש מהארגון

מזכ"לית אונסק"ו אודרה אזולאי הודיעה אמש רשמית על קבלת בקשתה של ישראל לעזוב את הארגון, והביעה "צער עמוק על ההחלטה". להודעה הרשמית צורף פירוט של הקשרים הישראלים עם אונסק"ו, זוכים בפרסים, אתרי מורשת ותכניות לשיתוף פעולה אקדמי. לפי כללי הארגון, פרישת ישראל תיכנס לתוקף ב-31 בדצמבר 2018.

"אני משוכנעת שמדינות יכולות להתגבר על הפערים בצורה הטובה ביותר בתוך הארגון ולא מבחוץ", מסרה אזולאי בהצהרה. "כחברה באונסק"ו מאז 1949, לישראל יש הזכות להיות בסוכנות האו"ם המוקדשת לחינוך, תרבות ומדע. בתוך מוסד המחויב להגנה על חופש הביטוי, מניעת כל צורות האנטישמיות והגזענות, אשר פיתחה תכנית ייחודית לחינוך על השואה ומניעת רצח עם. בתוך מוסד שהוא בין הפעילים ביותר בקידום דיאלוג בין תרבויות, לחימה בקיצוניות אלימה ושימור המורשת, בעיקר מפני פעולות הרסניות של ארגוני טרור", הוסיפה.

דיווח: כלי שיט רוסיים סיפקו דלק לספינות מצפון קוריאה

מכליות רוסיות סיפקו דלק לקוריאה הצפונית בשלושה מקרים שונים בחודשים האחרונים – כך מסרו שני מקורות ביטחוניים אירופיים. מכירת של נפט ומוצריו מרוסיה, יצואנית הנפט השנייה בגדולה בעולם ובעלת זכות וטו במועצת הביטחון של האו"ם, היא הפרה של הסנקציות שהטיל האו"ם.

האירועים באוקטובר ונובמבר מצביעים על התפתחות ההברחות מרוסיה לקוריאה הצפונית. זאת, לאחר שבחודש ספטמבר דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס שספינות צפון-קוריאניות נצפו מפליגות ישירות מרוסיה לארצן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

תינוקת כבת חצי שנה נחנקה למוות משקית ניילון בלכיש

תינוקת בת חצי שנה מתה היום לאחר שככל הנראה נחנקה משקית ניילון במושב קוממיות במועצה האזורית שפיר שבדרום הארץ. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לתינוקת טיפול רפואי ופינו אותה, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים ברזילי שבאשקלון, שם נקבע מותה. נסיבות האירוע נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully