וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שחזר הביתה במפתיע חצי שנה לאחר שגופתו נשרפה

2.1.2018 / 0:04

תאילנדי בן 44 השאיר את בני משפחתו המומים כשהופיע בפתח ביתו אחרי שהוכרז כמת: "אמא שלי אמרה לי 'אבל אתה מת, איך יכול להיות שחזרת?'"

הרצאה על חיים אחרי המוות/Dr OZ

בסרטון – האם יש חיים אחרי המוות? אנשים שעברו חוויות של "כמעט מוות" שיתפו את מה שחשו באותם רגעים

אנחנו נוהגים להחשיב את המוות כסופי, אבל מסתבר שלפעמים הוא יכול לתעתע. כך למשל במקרה של סאקורן סאצ'יווה, תאילנדי בן 44 שהוכרז כמת וגופתו נשרפה, אך כעבור חצי שנה הוא חזר במפתיע לביתו, והותיר את בני משפחתו בהלם מוחלט.

לפי הדיווחים בתקשורת התאילנדית, שנתיים קודם לכן עזב סאצ'יווה את ביתו בסיסאקט שבצפון מזרח תאילנד ועבד במקומות שונים ברחבי המדינה מבלי לשמור על קשר עם קרוביו. וכעבור שנה וחצי מצא שוטר בבנגקוק גופה בדירה עם תעודת הזהות של סאצ'יווה. הודעה נמסרה למשפחתו, שזומנה לעיר הבירה. כמה מהם העלו חשד שלא מדובר באותו אדם, מכיוון שלסאצ'יווה היתה חסרה שן קדמית, בעוד שכל שיניו של הגופה שראו היו במקומן, אבל הפרט הזה לא הפריע למשטרה בהליך זיהוי הגופה, ומיד לאחר מכן נערך לסאצ'יווה טקס לוויה שכלל את שריפת גופתו.

עוד בנושא:

מת חזר לחיים ודפק על ארון הקבורה מבפנים
המת חזר לחיים רגע לפני שנקבר - והחל לבכות בארון

תאילנדי. צילום מסך
אמא שלי אמרה לי 'אבל אתה מת, איך יכול להיות שחזרת?' סאקורן סאצ'יווה/צילום מסך

מסתבר שסאצ'יווה לא מת, אלא פשוט היה על ספינת דייג ותעודת הזהות שלנו נגנבה ממנו על ידי עובד אחד. כשהחליט לחזור לביתו הוא הופתע לשמוע שהוא למעשה מת."הייתי כל כך מבולבל", הוא סיפר בכתבה על המקרה בטלוויזיה התאילנדית. "אמא שלי אמרה לי 'אבל אתה מת, איך יכול להיות שחזרת?' ובשלב הזה איבדתי את כל האנרגיה שלי בבת אחת". כעת הוא נמצא בעיצומו של תהליך הוצאת תעודת זהות מחודשת, בעוד שבמשטרת בנגקוק ייאלצו לפתוח מחדש את תיק החקירה של הגופה שנשרפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully