וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עירום שנחשד כי התגייסה לדאעש ותכננה פיגוע - שוחררה לחופשי

1.1.2018 / 11:03

דוגמנית עירום לשעבר שנחשד כי הצטרפה לשורות דאעש ותכננה לבצע פיגוע שוחררה בערבות עד שהמשטרה זיכתה אותה מהחשד. "אני לא בעד אלימות. אני אדם אכפתי בעל לב זהב"

NT NEWS

סיפורה של קימברלי מינרס בת ה-28 מברדפורד קיבל סוף מפתיע: אחרי חקירה משטרתית אינטנסיבית נמצא בשבוע שעבר שמינרס נקייה מהאשמות ושוחררה לחופשי. דוגמנית העירום לשעבר נעצרה ב-2016 בידי היחידה הבריטית ללוחמה בטרור בשל חשד שהצטרפה לשורות דאעש ותכננה לבצע פיגוע. בתקשורת הבריטית פורסם שעל פי החשד היא פתחה חשבון פייסבוק תחת שם בדוי (אאישה לאורן אל-בריטניה), פרסמה תמונות של נשים מוסלמיות עם רובים וכלי נשק אחרים, שיתפה סרטונים של דאעש, עשתה לייקים לפוסטים של הארגון ויצרה קשר עם לוחם ג'יהאד בריטי שנמצא בסוריה. לכאורה היא גם שיתפה תמונות שלה עם רעלה על הפנים וצחקה מתמונה ויראלית של חתול לבוש בחגורת נפץ.

דוברת היחידה ללוחמה בטרור מסרה אז בתגובה למעצרה: "במסגרת חקירה משטרתית מתמשכת, האישה נעצרה ביום שישי על חשד לאחזקת מסמך או תיעוד המכיל חומר שעשוי להיות שימושי למי שמתכנן או מבצע מעשה טרור (על פי סעיף 58 של חוק הטרור 2000). היא שוחררה בערבות וממתינה להמשך החקירה".

כעת, אחרי חקירה ארוכה, נמצא שמינרס נקייה מאשמה. אחרי ששוחררה בערבות הוחלט לרדת מהחקירה ולבטל את כל האשמות נגדה. דובר המשטרה מסר: "האישה בת ה-28 מברדפורד שנעצרה בחשד להחזקת חומרי טרור שוחררה ללא האשמות". המשטרה חששה כי המקרה שלה דומה לזה של סאלי ג'ונס, מוזיקאית לשעבר ואמא לשניים שברחה לסוריה, התחתנה עם מחבל שצעיר ממנה ב-25 שנים והצטרפה לדאעש.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

2016 - דוגמנית עירום לשעבר התגייסה לדאעש ותכננה לבצע פיגוע

לכתבה המלאה

אחרי שוחררה בערבות, מינרס הכחישה את הטענות בפני התקשורת ואמרה: "עשיתי שינוי גדול מדוגמנית למה שאני היום, אבל שוב זה גורם לי לתהות: כשהצטלמתי עירומה לאף אחד לא היה אכפת. עכשיו כשאני לובשת רעלה, פתאום מפילים עליי האשמות קיצוניות". מינרס שהתאסלמה בשנה שעברה הכחישה גם את החשד שתכננה להתחתן עם ג'יהאדיסט, אולם מודה שביקרה פעמיים בתורכיה ולנה במחנות פליטים הסמוכים לגבול. "אני זוכרת שראיתי ילד בן 3 ותינוק קטן בצד הרחוב", היא שחזרה, "הרגשתי שאני חייבת לספר לכולם שזה מה שבאמת קורה שם. אני רק רוצה לעזור לילדים... זה כל כך עצוב לראות את מה שהם עוברים".

מינרס מגיעה ממשפחה נוצרית, אולם היא הושפעה עמוקות ממותו הטרגי של אביה שטבע ב-2010. היא מצאה נחמה בחברתם של חברים מוסלמים וסיפרה שמצאה שלווה דרך האיסלאם. היא טוענת שאינה מסכימה כלל עם מדיניותה של דאעש לגבי טרור ועריפת ראשים, הכחישה שהיא רוצה להיות כלה ג'יהאדיסטית ואמרה שהדאגה העיקרית שלה מופנת כלפי הפליטים. "סיפרו לנו שדאעש שם כדי להגן על הדת. אני לא באמת יודעת. זה מה שהכניס אותי לצרות".

בראיון קודם סיפרה מינרס שחשבונות הפייסבוק החשודים היו פרופילים מזויפים שנוצרו נגדה. היא אמרה: "אני לא פעילה בשום מדיה חברתית ואין לי קשר לאף אחד שמעורב בטרור. אני לא בעד אלימות. אני אדם אכפתי בעל לב זהב".

מינרס התפרסמה לראשונה בתקשורת כשנאלצה לתמרן בין עבודתה כמנקת רחוב בברדפורד לקריירה שלה כדוגמנית עירום. היא גם עבדה כפקחית. "אנשים חושבים שזה מוזר שאני יכולה לעסוק במקצוע כל כך זוהר כמו דוגמנות ועדיין לעשות משהו כל כך מלוכלך ביום – אבל אני אוהבת את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully