וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! גלובל עם אורן נהרי: מהי מילת השנה בעולם?

28.12.2017 / 22:50

למה "משת"פ" או "משת"פית" היא מילת השנה בעולם על פי האתר "דיקשיונרי.קום"? באיזה מילה בחר מילון אוקספורד? ואיך לכל זה קשורים דונלד ואיוונקה טראמפ? צפו בוואלה! גלובל עם אורן נהרי לקראת השנה האזרחית החדשה

מערכת וואלה!

חדש בוואלה! NEWS: תכנית אולפן חדשה בהגשת עורך חדשות החוץ אורן נהרי. התכנית תעסוק בנושאי חוץ מזווית אחרת, ותכלול ראיונות בשלל נושאים, דיווחים של שליחי וואלה! NEWS ברחבי העולם, כתבות, פינות וקליפים מקוריים – הכול במעברים חדים ובקצב מהיר.

את התכנית עורכת העורכת ומגישת וואלה! NEWS הילה קובו, היא תעלה מדי חמישי במגזין סוף השבוע של האתר, בפייסבוק ובאפליקציה, ומצטרפת למגוון פורמטי הווידאו ותכניות האולפן המצליחות של וואלה! NEWS כמו המהדורה המרכזית ו-וואלה! טוק עם יעקב אילון.

והפעם במוקד התכנית: לקראת סיום 2017 בחרו מילונים - כלומר, אתרים מקוונים של מילונים ברחבי העולם - את מילת השנה שלהם. מה זה Youthquake ו-Complicit ואיך זה קשור לדונלד ואיוונקה טראמפ; מי בחר ב"פייק ניוז", ומה לדעתכם צריך להיות ביטוי השנה בישראל?

עוד בתכנית: ראיון עם פרופ' מריו ליביו, אסטרופיזיקאי אמריקני-ישראלי שנמצא כעת בביקור בארץ והוציא לאור לאחרונה את ספרו "למה - מסע בעקבות הסקרנות האנושית"?

וגם: מי איש השנה של אורן נהרי, ואיך מברכים המנהיגים ברחבי העולם את הציבור לקראת שנה חדשה?

צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully