וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס חיילת המשרתת עמו בבסיס: חייל מואשם בתקיפה מינית

27.12.2017 / 19:17

כתב אישום הוגש נגד חייל בעבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בכוח, בחיילת המשרתת לצדו באותו בסיס. החייל מואשם גם בשיבוש הליכי חקירה. דובר צה"ל: לא נשלים עם פגיעה מינית במשרתים בצה"ל

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
אונס בתוך הבסיס/דובר צה"ל

התביעה הצבאית הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד חייל על עבירות של תקיפה מינית נגד חיילת ששרתה עמו ביחידה. בכתב האישום נטען כי החייל ביצע בחיילת מעשה סדום בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בכוח בתחומי הבסיס בו משרתים השניים. הוא מואשם גם בשיבוש הליכי משפט.

לפי כתב האישום, האירוע התרחש באוטובוס המשמש גורמי רפואה, ובו מיטות. השניים צפו בסרט מחובקים ולאחר מכן התנשקו. בשלב כלשהו עצרה החיילת את הנאשם ואמרה כי היא לא מעוניינת להמשיך במגע המיני. הם המשיכו לצפות בסרט, ומאוחר יותר חידש החייל את המגע. למרות התנגדות החיילת, הוא המשיך עד שביצע את העבירה. בכתב האישום מיוחסת לחייל גם עבירת שיבוש מהלכי משפט, לאחר ששלח לחיילת הודעה בה כתב: "אל תעשי לי שחור".

עוד בוואלה! NEWS:
בדרך להסדר טיעון: קסטיאל יודה ויורשע בניסיון אונס
שביתה, וויל סמית' ומאור בוזגלו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS
פרשת ביטן: המשטרה פשטה על הסטודיו של צלם חתונת בתו וחקרה אותו

דובר צה"ל: "נפעל למיצוי הדין, במלוא החומרה"

לאחר שנודע לו כי הוא דרוש לחקירה, שלח לחוקרת הודעה ובה כתב "אני צריך אותך דחוף", כדי להתכונן לחקירתו. בנוסף, לפני מעצרו, אתחל הנאשם את מכשיר הטלפון שלו ומחק את תוכנו.

סרן ליאור עייש וסגן עיתי המר, המייצגים את החייל הנאשם מטעם הסנגוריה הצבאית, התייחסו לכתב האישום ואמרו כי "החייל דוחה את האישומים, וטוען כי המעשים היו בהסכמת החיילת. אנו בטוחים שחפותו של החייל תוכח במשפט. החייל, בן למשפחה נורמטיבית, פעל בהתאם לרצונם המשותף שלו ושל החיילת, והאקט המיני פסק מיד לאחר שהחיילת הביעה את רצונה שיפסיק".

התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו של החייל עד תום ההליכים, ודובר צה"ל מסר כי "לא ישלים עם פגיעה מינית במשרתים בו, ויפעל למיצוי הדין, במלוא החומרה, במקרים אלה". ביולי הותר לפרסום כי לוחם בגדוד חי"ר נעצר בחשד לאונס חיילת.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מעצרו של הנאשם הוארך עד תום ההליכים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

במאי נעצר חייל צה"ל בחשד שאנס חיילת מיחידתו במגורים בבסיס שבו שהו השניים במסגרת תפקידם. עם קבלת תלונתה של החיילת נפתחה חקירת המשטרה הצבאית החוקרת ונעצר החייל. השניים אינם חיילים קרביים, והם משרתים בשירות סדיר בגדוד ברדלס המעור בבסיס בדרום הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully