וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגית ביטן נגד המשטרה: "שניקח שוחד בחתונה? הם נורמלים?"

רעייתו של יו"ר הקואליציה לשעבר החשוד במעורבות בפרשת השחיתות בראשל"צ, שנחקרה אף היא, מתחה ביקורת על בדיקת רשימת המתנות מחתונת בתם: "הכל בסדר עם הרשימה, לא הייתי מעורבת בנושא המתנות. דוד נקי לגמרי, האמת תצא לאור"

צילום: ארי קלמן, עריכה: יוסי אלטר

חגית ביטן, רעייתו של חבר הכנסת דוד ביטן שנחקר בחשד למעורבות בפרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון, אמרה הבוקר (רביעי) לרדיו 103 כי היא מאמינה שהאמת תצא לאור בנוגע לחקירות בעלה. "יש הרבה דברים שאני לא יודעת", אמרה ביטן, שנחקרה אף היא במסגרת הפרשה.

"אני מאמינה בחפותו של בעלי ושאני לא אמורה להיות נחקרת. ההתעסקות בחתונה (של בתה) מכעיסה אותי ומיותרת, זה נראה שממש מחפשים את בעלי בנרות. מה הם מעלים בדעתם, שניקח שוחד בחתונה? הם נורמלים? נראה שהכל בסדר ברשימה (רשימת המתנות), אבל אנחנו רוצים לקבל עליה חיסיון".

לשאלה אם אין ברשימת המתנות סכום גדול המעורר חשד, ענתה ביטן: "הכל היה בסדר, וברוך ה' יש מתנות שמכסות הכל. אני לא הייתי מעורבת בנושא המתנות. באופן כללי ממה שאני יודעת אין סכום מעורר חשד. לדעתי דוד נקי לגמרי, הוא ישר והגון ומאמינה שהאמת תצא לאור".

חגית ביטן, אישתו של חבר הכנסת דויד ביטן יוצאת מחקירתה במשרדי להב 433, 24 בדצמבר 2017. שלומי גבאי
"לא אמורה להיחקר". חגית ביטן לאחר חקירתה במשטרה/שלומי גבאי

ביטן נחקרה השבוע בפעם השלישית במסגרת הפרשה, בעוד שבעלה נחקר בפעם הרביעית. הוא חשוד בקבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, ובשבוע שעבר הוא התפטר מתפקידו כיו"ר הקואליציה בעקבות החקירה נגדו, שהתנהלה זה יותר משנה עד חשיפתה בתחילת החודש.

החוקרים חושדים שביטן קידם את עניינם של אנשי עסקים שונים, שבתמורה לכך סייעו לו לכסות חובות. את עבירות אלה ביצע לכאורה גם כסגן ראש עיריית ראשון לציון, וגם בתקופת כהונתו בכנסת. מקורבים לביטן נחקרו גם הם במסגרת הפרשה, בהם אשתו ונהגו שאול הכנעני, החשוד בכך שסייע לביטן בקבלת השוחד.

חגית ביטן ו דוד ביטן. פייסבוק, צילום מסך
"יש הרבה דברים שאני לא יודעת" בני הזוג ביטן/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully